FANDOM

Του Κώστα Αντωνόπουλου

Ένας σατιρικός οδηγός για τον κόσμο του Warhammer βασισμένος στο αγαπημένο βιβλίο (και όχι μόνο) Γυρίστε τον Γαλαξία με Ωτοστόπ

OLD WORLDEdit

Μέρος πρώτοEdit

Στο κέντρο ενός πολύ περίεργου κόσμου, γεμάτου με τέρατα και μάγους βρίσκετε ο Old World. Στο κέντρο του Old World βρίσκεται μια ασήμαντη χώρα. Αυτή η ασήμαντη χώρα είναι γεμάτη, με μεγάλα κάστρα και πολλές πόλεις. Οι πόλεις και τα κάστρα, είναι γεμάτα με την σειρά τους, με μια φυλή ανθρώπων η οποία έχει μεγάλες μουστάκες και περίεργα Γερμανικά ονόματα και οι οποίοι είναι τόσο αφελείς, που νομίζουν, ότι το μπαρούτι είναι μια πανέξυπνη ιδέα. Αυτή η χώρα είναι γνωστή ως Empire και έχει ένα μεγάλο πρόβλημα, που είναι το εξής: οι περισσότεροι κάτοικοι της χώρας είναι δυστυχισμένοι, τα δάση τους είναι γεμάτα με Orc και Beastmen και οι υπόλοιπες περιοχές είναι γεμάτες με Ζόμπι και Βρικόλακες. Πολλές λύσεις προσπάθησαν να δοθούν για αυτά τα προβλήματα, αλλά οι περισσότερες είχαν σχέση με λαθρεμπόριο Warpstone από το Mordheim ή την διακίνηση μικρών στρογγυλών πραγμάτων φτιαγμένων από χρυσό, πράγμα περίεργο, αφού δεν ήταν οι Warpstone ή το χρυσάφι που ήταν δυστυχισμένα. Έτσι τα προβλήματα παραμένουν για την Empire, με τους περισσότερους κατοίκους να είναι δυστυχισμένοι και μίζεροι ή μεταλλαγμένοι και Χαοτικοί, ακόμα και αυτοί που χρησιμοποιούν μπαρούτι!

Παρόλα αυτά, η Empire έχει έναν δυνατό στρατό, που όμως είναι ηλίθια ντυμένος με περίεργες κάλτσες και πούπουλα στα κράνη του. Ακόμα ο στρατός είναι εξοπλισμένος με διάφορα περίεργα όπλα, φτιαγμένα από τους τύπους που πιστεύουν ότι το μπαρούτι είναι μια πανέξυπνη ιδέα (εκτός αν βρέχει!) και είναι ακόμα εξοπλισμένος με κάτι μεγάλους σωλήνες, που τους λένε κανόνια. Τα κανόνια θεωρούνταν ακόμα πιο καλή ιδέα αν και συνήθως δεν λειτουργούσαν και ανατινάζονταν μονά τους. Η διοίκηση της Empire και του ανατιναζόμενου στρατού της ανήκει στον Αυτοκράτορα, ο οποίος συνήθως πουλάει ανεξαρτησία στις πόλεις του μπας και βγάλουν κανένα φράγκο για να φτιάξουν και άλλες αυτόανατιναζόμενες μηχανές.

Στα ανατολικά τις Empire, μέσα στα βουνά, υπάρχει μια άλλη φυλή, οι Νάνοι. Οι Νάνοι είναι κοντά χοντρά και ευέξαπτα πλάσματα και είναι η μόνη φυλή που ανακάλυψε την μπύρα πριν το τροχό . Οι Νάνοι σε αντίθεση με τους Empire, δεν είναι δυστυχισμένοι, αλλά αυτό οφείλετε στο γεγονός ότι πίνουν μπύρα, μέχρι να λιποθυμήσουν όλοι οι άλλοι γύρο τους. Ακόμα πάντα είναι θυμωμένοι με κάποιον, κατά πάσα πιθανότητα επειδή μπορεί να αμφησβήτισε το πόσο κατσαρά ήταν τα μούσια των προγόνων τους. Ο στρατός των Νάνων είναι εξοπλισμένος με τσεκούρια και σφυριά άλλα έχει και κανόνια που σε αντίθεση με της Empire, δεν ανατινάζονται μόνα τους. Επίσης οι Νάνοι φοράνε κράνη με κέρατα, αν και κάνεις δεν ξέρει το γιατί. Κάποιοι λένε ότι τα φοράνε επειδή τους απατάνε οι γυναίκες τους αλλά αν τις δείτε, θα καταλάβεται ότι σίγουρα δεν είναι αυτό. Οι γυναίκες Νάνοι είναι ακριβώς σαν τους άντρες Νάνους, με μόνη διαφορά ότι δεν έχουν μούσια (αν και αυτό δεν ισχύει πάντα).

Βόρεια υπάρχει η παγωμένη γη του Kislev, μια περιοχή γεμάτη με κάτι Ούνους πάνω σε άλογα. Το βασίλειο τους διοικείται από ένα τύπο που λέγεται Boris, ο οποίος στον ελεύθερο χρόνο του καβάλα αρκούδες και την Tsarina Katerina,μια βασίλισσα ευρέως γνωστή και ως η κρυόκωλη. Ο στρατός τους δεν έχει αυτοανατιναζόμενες μηχανές, παρόλα αυτά είναι καλοί φίλοι με τους μουστακαλήδες της Empire.

Δυτικά της Empire βρίσκετε η Bretonnia, ένα βασίλειο γεμάτο με καταπράσινα λιβάδια ψηλούς πύργους και παραμυθένια δάση (μερικοί λένε και για ποτάμια από σοκολάτα). Αυτό το βασίλειο κατοικείται από έντιμους Ιππότες οι οποίοι έχουν παρανοϊκά κράνη και χαρούμενους χωρικούς (οι δυστυχισμένοι πέθαναν από την πείνα). Το βασίλειο της Bretonnia διοικείται από ένα βασιλεία πού για να αποδείξει την αξία του πρέπει να βρει το Grail και να συναντήσει την Κυρά της Λίμνης την θεά των Bretonnians, αλλιώς γνωστή και ως μουλιασμένη γκόμενα. Πολλοί αυτό δεν το θεωρούνε σωστό αφού η εκλογή θα έπρεπε να έρχεται από το λαό και όχι από μια γελοία υδρόβια τελετή, δυστυχώς όμως για αυτούς ο κόσμος του Warhammer είναι ηρωικός και φανταστικός αλλά όχι δημοκρατικός! Οι ιππότες με την σειρά τους πρέπει και αυτοί να διαπράξουν κάποιο άθλο, για να αποδείξουν την αξία τους, όπως για παράδειγμα να σκοτώσουν το τεράστιο σαλιγκάρι που απειλεί το χωριό! Ακόμα στο βασίλειο της Bretonnia υπάρχει τρομερή οικονομία (αν εξαιρέσουμε την περίοδο που το αυγό υποτιμήθηκε σε σχέση με το σκουλήκι!) , οι χωρικοί δουλεύουν χαρούμενα φυτεύοντας πέτρες, κρατώντας το ένα δέκατο από ότι βγάλουν! Σε μερικούς δεν άρεσε η αναλογία κέρδους και έφυγαν να βρουν την τύχη τους αλλού σκάβοντας σε διάφορα μέρη για να βρουν γουρούνια, δεν τους ξανά είδε ποτέ κανείς!

Μέρος ΔεύτεροEdit

Κοντά στα νοτιοανατολικά σύνορα της Empire βρίσκεται η περιοχή της Sylvania, λημέρι των βρικολάκων και των υποτακτικών τους. Επίσημα η Sylvania ανήκει στην Empire, βέβαια όλοι γνωρίζουν ότι οι βρικόλακες κάνουν κουμάντο και κάνεις πια δεν πατάει εκεί (εκτός από τους νεκρόφιλους!). Ο δυνατότερος από τους βρικόλακες της περιοχής είναι ο Manfred von Carstein, ένας βρικόλακας με χτένισμα Elvis in Las Vegas και πρόσωπο σαν πισινό Ξωτικού (και δεν εννοώ τόσο όμορφο αλλά τόσο χλωμό!). Εκτός από τους βρικόλακες στην Sylvania υπάρχουν και νεκρομάντες. Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν κάποτε μάγοι της Empire, για την ακρίβεια μερικοί είναι ακόμα (αχ! καταραμένη διαφθορά, τα καλύτερα παιδιά έχουμε χάσει από εσένα). Το πρόβλημα με τους νεκρομάντες είναι η ηλίθια πεποίθηση που έχουν ότι, θα κατακτήσουν τον κόσμο σηκώνοντας Ζόμπια! Τώρα από πού τους ήρθε η ιδέα, ότι ο κόσμος μπορεί να κατακτηθεί από μια μάζα νεκρών με Weapon Skill δύο και Initiative μηδέν, δεν ξέρω (ίσως οφείλετε στο γεγονός ότι πολύ από αυτούς, είναι Empire και οι Empire είναι γνωστοί για της φαεινές τους ιδέες!). Δυτικά από την Empire, στα νότια σύνορα της Bretonnia βρίσκεται το μυστηριώδες δάσος του Loren. Αυτό το δάσος έχει ένα περίεργο συνδυασμό κατοίκων αφού, οι μισοί είναι Ξωτικά (τα γνωστά μίζερα και ανοργασμικά πλάσματα, με μυτερά αυτιά) και οι άλλοι μισοί είναι κάτι περίεργα πνεύματα που συνήθως έχουν κάποια άγρια μορφή δέντρου (κάποιος πρέπει να κάνει τον άντρα της υπόθεσης σε αυτό το δάσος!). Βασιλιάς του δάσους είναι ο Orion, ο οποίος είναι μισός ελάφι με κέρατα στο κεφάλι και το χειμώνα πέφτει σε νάρκη. Πολύ λένε ότι γίνεται αυτό, γιατί το χειμώνα είναι η εποχή κυνηγιού και φοβάται, άλλοι όμως λένε, ότι είναι απλά η κλασσική μορφή εξουσίας: τον μισό χρόνο κοιμάται! Γυναίκα του και Βασίλισσα του Loren, είναι η Alariel η οποία έχει φτερά πεταλούδας στην πλάτη. Για αυτό τον λόγω, πολύ την φωνάζουν πεταλουδίτσα της νύχτας (κυρίως οι Νάνοι, γνωστή για την μανία τους να γ***νε Ξωτικά) και ίσως αυτό το παρατσούκλι να αιτιολογεί τα κέρατα του Orion. Τέλος τα ξωτικά του Loren είναι γνωστά για την εξαίσια πανοπλία τους από φύλλα μαρουλιού. Φυσικά ας μην ξεχάσουμε και την καταπληκτική ιδέα με τα μισά κράνη που φοράνε για οικονομία! Στο κέντρο του Old World, στα δάση της Empire (και όχι μόνο) βρίσκεται η φυλή των Orc. Δεν χρειάζεται να ειπωθούν και πολλά για αυτή την φυλή, τα Orc είναι μεγάλα χαζά και άσχημα, ότι πρέπει για τον σκληρό κόσμο του Warhammer και αν αυτό δεν το θεωρείτε σημαντικό ρωτήστε και τα Goblin! Η διαφορά των Goblin από τα Orc είναι η εξής: τα Goblin είναι μικρά χαζά και άσχημα. Αυτό μπορεί να μην είναι καλό για τα ίδια αλλά είναι καλό για τα Orc, που θέλουν κάτι να βαράνε όταν δεν πλακώνονται αναμεταξύ τους. Κοινό χαρακτηριστικό των Orcs και των Goblin, είναι το πράσινο χρώμα που έχει το δέρμα τους ( και να τονίσουμε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι μουχλιάσανε ή ότι είναι Παναθηναϊκοί!). Τέλος αν υπάρχει κάτι χειρότερο από το να είσαι Goblin, είναι τα Snotlings. Τα Snotlings είναι ακριβώς σαν τα Goblin αλλά ακόμα πιο μικρά (unlucky!!!). Βέβαια δεν είναι τόσο άσχημα, αφού κατά κύριο λόγω όλη μέρα μαζεύουν μανιτάρια (είναι άγνωστο τι τα κάνουν τόσα μανιτάρια, μερικοί κακοπροαίρετοι λένε ότι τα καπνίζουν). Φυσικά στα δάση του Warhammer υπάρχουν και χειρότερα πλάσματα από Orc…

Also on FANDOM

Random Wiki