FANDOM

Archmage

Πατήστε στην εικόνα για μεγαλύτερη ανάλυση

"Ενώ κάποιες μικρές φυλές πρέπει να σπουδάζουν μαγεία στην διεφθαρμένη μορφή της, οι Μάγοι μας μελετάν την δύναμή της στην ποιο αγνή μορφή ενέργειας. Τα λίγα μας ξόρκια, που οι γνώσεις τους διδάχτηκαν στους ανθρωπους από τον ενδοξο Teclis, είναι ένα μικρό δείγμα της πραγματικής δύναμης που μπορεί να χειριστεί ένας Asur που έχει πλήρως εξασκηθεί στης μαγικές τέχνες του Λευκού Πύργου.

- Ο Σοφός της Haydrel, ο Αρχιμάγος (Archmage) του Λευκού Πύργου

Νοτιοανατολικά της Avelorn, στις ακτές της Θάλασσας των Ονείρων (Sea of Dreams), βρίσκεται η Saphery, η χώρα της Μαγείας. Η καρδιά της Saphery είναι ο πύργος του Hoeth, η λάμψη του Θεού της Σοφίας. Εδώ βρίσκεται η κατοχή της μεγαλύτερης γνώσης μαγείας στον Κόσμο, που συντάχθηκε με το πέρασμα των αιώνων από τους High Elf μάγους και μαθητευόμενους, απο τους οποίους ακόμα πολλοί αφιερώνουν την ζωή τος στην ασφάλεια αυτής της μαγικής γνώσης. Οι ποιο δυνατοί από αυτούς τους μαθητές είναι γνωστοί ως Archmages (Αρχιμάγοι), και είναι ικανοί στο να χειριστούν όλους στους ανέμους της μαγείας, δημιουργώντας δυνατές μαγείες γνωστές ως Υψηλή Μαγεία (High Magic).

Ειδικότητα του ArchmageEdit

Οι σοφοί του Hoeth είναι ικανοί στο να χειριστούν τους ανέμους της μαγείας με μεγάλη ικανότητα και επιδεξιότητα που έχει προέρθει εξατίας των αιώνων μελέτης. Ένας Αρχιμάγος δεν σπαταλά την δύναμη που κατέχει, αλλά αντίθετα ξοδεύει ένα μικρό ποσοστό arcane ενέργειας για την χρήση της σε καταστροφικά ξόρκια που επικαλούνται. Ο Αρχιμάγος έπειτα είναι σε θέση να ξοδεύσει το υπόλοιπο ποσό της αποθηκευμένης ενέργειά του επικαλώντας τα πιό δύσκολα ξόρκια της Υψηλής Μαγείας , που είναι ικανά να αφήσουν έναν τραγικά τραυματισμένο πολεμιστή χωρίς ίχνος ουλής.

Παίζοντας ως ArchmageEdit

Ένας Αρχιμάγος είναι πολύ δυνατός caster και σε επίπεδο επίθεσης αλλά και άμυνας. Όμως, πρέπει να παλέψουν για την εξισσορόπιση των δυνάμεων που κατέχουν. Έτσι, χρησιμοποιώντα μόνο τα πιό δυνατά επιθετικά αλλά και θεραπευτικά ξόρκια, θα εξαντλίσουν τον μάγο, καθιστώντας τον ανίκανο στο να βοηθήσει μετέπειτα τους συμμάχους του, όταν αυτοί θα το χουν ανάγκη. Αλλά χρησιμοποιώντας σοφία την μαγεία που διαθέτει, και ξοδεύοντας από αυτήν περισσότερη ποσότητα μόνο όταν είναι αναγκαίο, ένας Αρχιμάγος θα μπορέσει κατόλη την διάρκεια της μάχης να είναι στο πλευρό των συμμάχων του, εκεί που κάποιος άλλος, οποιοσδήποτε μάγος, θα είχε εξαντληθεί και ξοδέψει όλη του την ενέργεια.

Παλεύοντας με ArchmageEdit

Όπως όλοι οι μάγοι, ο Αρχιμάγος δεν είναι ικανός σε μάχη σώμα με σώμα. Η καλύτερη τακτική σας όταν έρθετε αντιμέτωπος με κάποιον Αρχιμάγο, είναι να τον πλησιάσετε αρκετά κοντά και να τον πολεμήσετε με δυνατές κοντινές επιθέσεις. Σε περιπτώσεις που συνοδεύεται και από άλλα μέλη, ένας Αρχιμάγος  αντιμετωπίζεται με το να τον πιέσετε να χρησιμοποιήσει τα πολύ δυνατά θεραπευτικά του ξόρκια, στους συμμάχους του, από πολύ νωρίς. Έτσι θα είναι αργότερα ανίκανος να ανεβάσει αρκετή ενέργεια για να επιτεθεί με πιο δυνατά μαγικά, εώς ότου εξαντληθεί εντελώς (και από τα μικρότερα του μαγικά που θα σας σκάσει) και δεν θα είναι ικανός να θεραπεύσει τους συμμάχους του.  Έτσι, τελικά θα είστε σε θέση να ασχοληθείτε με τους υπόλοιπους και να ολοκληρώσετε την επίθεσή σας.

Η εμφάνιση του ArchmageEdit

  • Περίκομψες και περίτεχνες ρόμπες με υψηλά κολάρα και μεγάλα τεράστια μανίκια.
  • Χαριτωμένα περιδέραια και περίκομψα φορέματα (με κουκούλα) με δυνατούς ρούνους προστασίας.
  • Βαστάει χειροποίητα ραβδιά και staves που περιλαμβάνουν διαμάντια και Ελφικούς ρούνους.

Archmage Career Masteries (ταλέντα)Edit

Τα High Elves είναι γνωστά ως οι καλύτεροι και δυνατότεροι μάγοι του κόσμου, και οι Archmages είναι οι καλύτεροι ακόμα και ανάμεσα στο ίδιο τους το είδος. Ικανοί να χειριστούν πλήρως τα Winds of Magic μαζί με πολύπλοκους και γρήγορους τρόπους, οι Archmages μπορούν εύκολα να γυρίσουν την μάχη στα μέτρα τους.

Τα High Elves είναι τα μοναδικά ζωντανά πλάσματα που μπορούν να εισέλθουν στο βάθος της Υψηλής Μαγείας. Με το να καταλαβαίνει την πραγματική φύση όλων των Winds of Magic, ο Archmage μπορεί να μεταφέρει την δύναμη των καταστροφικών του spells άμεσα στην ευεργητική μαγεία του, χρησιμοποιώντας αυτήν την ισορροπημένη δύναμη για να κάνει τα healing abilities του λιγότερα ακριβά.

Archmage MasteriesEdit

Path of IshaEdit

To Path of Isha συγκεντρώνεται στην ανανέωση ζωής και life στους συμμάχους του Archmage. Ένας που έχει επιλέξει αυτόν τον δρόμο, θα είναι σε θέση να χρησιμοποιεί μαγικά επιθετικά σε συνδυασμό με τα μαγικά healing του, μεγαλώνοντας αυστηρά την ικανότητα των ευεργητικών του spells.

Path of AsuryanEdit

Το Path of Asuryan υπάρχει κυρίως για να φέρει την δύναμη της καταστροφικής πλευράς της Winds of Magic στο μέτωπο. Ένας Archmage που ειδικεύεται σε αυτό το μονοπάτι θα γίνει ο κατάλληλος άνθρωπος για να σπείρει την μιζέρια στους εχθρούς του, ενώ ταυτόχρονα θα χρησιμοποιεί κατάλληλα την ροή της arcane δύναμής του για γεμίζει τα healing μαγικά του επίσης.

Path of VaulEdit

Το Path of Vaul είναι ενα λεπτό Mastery που εστιάζεται κυρίως και στον ακρωτηριασμό των αντιπάλων του Archmage και την ενδυνάμωση των συμμάχων του. Ο ειδικός σε τέτοιο Mastery θα βασίζεται σε τέτοια effects που θα οδηγούν τους αντιπάλους του σε μια μοιραία καταδίκη , που όταν το πάρουν χαμπάρι ότι έρχεται, θα να είναι πολύ αργά.

AbilitiesEdit

WAR_expand.gif Παρακαλούμε βοηθήστε στην επέκταση του άρθρου.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα συζήτησης.
Όλα τα άρθρα που χρειάζονται επέκταση θα τα βρείτε εδώ.

Actions Tactics Morale

ΣύνδεσμοιEdit

High Elves Careers
Swordmaster - White Lion - Shadow Warrior - Archmage

Also on FANDOM

Random Wiki