FANDOM

Το Armor (πανοπλία), που επίσης γράφετε Armour, μπορεί είτε να αναφέρεται στον εξοπλισμό ενός χαρακτήρα, ή στο συνηθισμένο statistic (στατιστικό χαρακτήρα) στα MMORPGs που καλείται armor (άμυνα).

Το Armor με την έννοια ΠανοπλίαςEdit

Το Armor, με την παραδοσιακή του σημασία, είναι ο ρουχισμός και ο προστατευτικός μηχανισμός που εξοπλίζεται ένας χαρακτήρας μέσω της προόδου του. Το Armor μπορεί να αποκτηθεί μέσω merchants, crafting professions των παιχτών, quest rewards, και ως item drops από NPC's.

Είδη ArmorEdit

Το Armor τυπικά χωρίζεται σε τέσσερις κατηγορίες:

  • Cloth - Μια πολύ ελαφριά πανοπλία που τυπικά φοριέται από κλάσεις μάγων. Το Cloth (ρόμπα) δεν δίνει σχεδόν καθόλου φυσική προστασία και χρησιμοποιείται κυρίως από αυτές τις καριέρες που δεν εμπλέκονται σε μάχη σώμα με σώμα, όπως είναι οι καθαροί healers ή οι ranged spellcasters.
  • Leather/Light Armor - Το Leather (δέρμα) είναι πιο σκληρό είδος πανοπλίας που θα προστατεύσει έναν παίχτη καλύτερα από το cloth, αλλά λιγότερο από την μεταλική πανοπλία. Κυρίως δεσμέυεται από τους γρήγορους melee και ranged χαρακτήρες (careers) που συχνά παίρνουν μέρος σε επιθέσεις κοντινές (melee attacks), αφού τους επιτρέπει καλύτερη ευκινησία από ότι μια πανοπλία chain-mail ή plate.
  • Chain-Mail/Medium Armor - Μεσαία πανοπλία. Πρόκειται για μια βαριά μορφή πανοπλίας που φτιάχνετε από μικροσκοπικά δαχτυλίδια μετάλλου πλεγμένα μεταξύ τους. Πολύ πιο σκληρή από την δερμάτινη, αλλά λιγότερο από την plate (μεταλική), η chain-mail είναι ο τέλειος υβριδικός συνδιασμός άμυνας και εμβέλειας κινήσεως. Το Chain-mail (ή απλά mail) χρησιμοποιείται από τις καριέρε melee που θα πάρουν παραπάνω damage αλλά όχι βασιζόμενες απόλυτα στην προστασία της πανοπλία τους.
  • Plate/Heavy Armor - Βαριά πανοπλία. Η απόλυτη προστασία, το plate, είναι μια σειρά μεταλικών πλακών συνδεδεμένες μεταξύ τους για την καλύτερη προστασία του περισσότερου, αν όχι ολόκληρου, σώματος. Το Plate σχεδόν πάντα φοριέται από τις κλάσεις που βασίζονται πλήρως στο melee και στο defense ως τις κύριες τακτικές τους (όπως τα tanks). Το Plate συνήθως φοριέται μόνο από λίγες καριέρες στο παιχνίδι, καθώς το βάρος της πανοπλίας είναι αρκετά βαρύ για να φορεθεί από αδύναμους χαρακτήρες.

Βελτίωση του Armor & Armor TiersEdit

Το Armor θα μεγαλώνει ποικίλως μαζί με τον παίχτη, καθώς ο χαρακτήρας βελτιώνεται στο παιχνίδι. Αρκετές φορές, κάποιο armor set (ακόμα και ένα πολύ δυνατό) που θα αποκτάται σε ένα συγκεκριμένο rank θα είναι σχεδόν άχρηστο σε κάποιο καλύτερο rank. Αυτό συμβαίνει, επειδή θα υπάρχει καλύτερο και δυνατότερο armor για τον παίχτη, που θα του αυξάνει το defense (άμυνα). Τελικά, όταν ο παίχτης φτάσει την κορυφή των ranks (ή το "Level Cap") θα υπάρχούν πολλά sets (και πολύ πιο σπάνια) armor που θα αναπτύσσουν τον παίχτη περισσότερο. Στο WAR αυτά ονομάζονται ως tiered armor, προορίζοντας τον παίχτη στο end-game περιεχόμενο του παιχνιδιού και στα PvP κατορθώματά του. Αυτά τα armor sets είναι τυπικά πολύ καλά σχεδιασμένα και στολισμένα, και είναι τα πιο δυνατά σε άμυνα που είναι διαθέσιμα στον εξοπλισμό του παιχνιδιού. Αρκετές φορές αυτά τα armor sets παρομοιάζονται με σύμβολα επίδειξης, αφού οι παίχτες που τα αποκτούν είναι τις περισσότερες φορές οι πιο ικανοί και αφοσιωμένοι παίχτες σε έναν server.

ΕμφάνισηEdit

Επιπλέον, καθώς ο παίχτης προοδεύει μέσω του παιχνιδιού, πολλές μορφές διαμορφώσιμου περιεχομένου θα ανοιχτεί για αυτούς. Αυτά θα αποτελούν μορφές όπως armor dyes (βαφές πανοπλίας) και trophies από το Tome of Knowledge. Μέσω του συνδυασμού των δύο αυτών μεταβλητών, ένας παίχτης θα μπορεί να αλάξει την βασική μορφή της πανοπλίας του και να επιρρεάσει την εμφάνισή της για να τεροιάζει με τις ανάγκες του ή τα υπόλοιπα κομμάτια του εξοπλισμού του. Ή τους δίνεται η δυνατότητα γενικά να αλλάξουν εντελώς την εμφάνισή τους. Ένα παράδειγμα είναι με 2 παίχτες που φοράν Tier 1 armor:

Ο ένας μπορεί να έχει το βασικό armor set, στο original χρώμα του, με ένα ή δύο trophy πάνω του. Ενώ ο άλλος χαρακτήρας μπορεί να έχει το ίδιο armor set με περαιτέρω τροποποίηση, όπως π.χ. το να βάψει όλη του την πανοπλία κόκκινη και να την στολίσει με κρανία των ηττημένων εχθρών του.Έτσι οι δυο τους θα έχουν το ίδιο armor, με τις ίδιες πρακτικές διαφοροποιήσεις, αλλά θα είναι εντελώς διαφορετικοί εμφανησιακά.

Το Armor με την έννοια του ΣτατιστικούEdit

Η φορεσιά της πανοπλίας, επιρρέαζει άμεσα το στατιστικό armor (άμυνα) που έπειτα επιρρεάζει άμεσα την defense (άμυνα) του παίχτη. Με δυο λογια, η άμυνα προστατεύει τον παίχτη από φυσική ή melee ζημιά, αν και όταν το στατιστικό armor γίνει περισσότερο στα υψηλότερα επίπεδα, τότε θα ξεκινήσει να τον προστατεύει ενάντια και άλλων μορφών επίθεσης(όπως τα magic).

Στην πράξη, το στατιστικό armor, είναι μια μεταβλητή που το παιχνίδι θα το παίρνει ως βάση για τον υπολογισμό της επιρροής ενός κοντινού χτυπήματος. Αρκετές φορές η μηχανή του παιχνιδιού θα ορίζει το strength (δύναμη) της επίθεσης (βασιζόμενη στο strength του αντιπάλου, το στατιστικό μπόνους του όπλου του, και οποιαδήποτε άλλου είδους μεταβλητών και σταθερών ζημιάς) και έπειτα θα το υπολογίζει ενάντια στο ποσοστό άμυνας του παίχτη (αμυνόμενου). Αυτό θα καθορίσει πόσο δυνατό είναι το χτύπημα.

Στην πιο βασική μορφή της, η μέθοδος διαπίστωσης της ζημιάς μια επίθεσης, δείχνεται παρακάτω. Όπου η δύναμη του επιτιθέμενου παίχτη συμβολίζεται με A, οι συντελεστές ζημιάς με B, η άμυνα του αμυνόμενου με C, και η τελική ζημιά με X.

(A + B)-C=X

Έστω ότι το X είναι θετικός αριθμός (όπως π.χ. 150) αυτή θα ήταν η ζημιά που θα έπαιρνε ο αμυνόμενος. Εάν το X είναι αρνητικός αριθμός (όπως π.χ. -150), η επίθεση θεωρείται ότι έχει αποτύχει, και έτσι δεν προκαλείται ζημιά. Αυτό συμβαίνει επειδή το armor rating του παίχτη είναι καλύτερο από τις επιθέσεις πάνω του, και έτσι πλήρως αποκρούει τις επιθέσεις που του προκαλούν.

Καθώς ο παίχτης προοδεύει μέσω του παιχνιδιού, και οι πανοπλίες και τα όπλα του γίνονται πιο δυνατά και πιο ειδικά (επιπλέον με τα χαρακτηριστικά που παίρνει από παράγοντες εξοπλισμού όπως, abilities, και trinkets) η φόρμουλα γίνεται ακόμα πιο πολύπλοκη, πιθανόν περιέχονταςι εκατοντάδες μεταβλητές μέχρι τελικά να προκύψει η ζημιά μιας επίθεσης.

Also on FANDOM

Random Wiki