FANDOM

WAR_expand.gif Παρακαλούμε βοηθήστε στην επέκταση του άρθρου.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα συζήτησης.
Όλα τα άρθρα που χρειάζονται επέκταση θα τα βρείτε εδώ.

Η career αυτή δεν υπήρχε στην αρχική κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Black guard

Πατήστε στην εικόνα για μεγαλύτερη ανάλυση

"Ανόητοι! Θα τσακιστείτε κάτω από την μπότα μου! Η πίστη σας δε θα σας προστατέψει, τα ξόρκια σας δε θα με κάψουν! Δεν υπάρχει καμμία δύναμη που να μπορεί να αντισταθεί στη διακαή οργή των επίλεκτων του Witch King!" - Kouran της Μαύρης Φρουράς

Η Μαύρη Φρουρά του Naggarond είναι η αγαπημένοι πολεμιστές του Witch King Malekith, και έχουν το ιερό καθήκον όχι μόνο να υπηρετούν ως οι προσωπικοί του σωματοφύλακες, αλλά και ως οι ανελέητοι εκτελεστές του στο πεδίο της μάχης. Αυτοί που θα γίνουν Μαύροι Φρουροί παίρνονται από τις μητέρες τους λίγο μετά τη γέννησή τους. Ένας Black Guard δεν έχει οικογενειακούς δεσμούς να του αποσπούν την προσοχή, είναι παιδιά του μίσους και του πολέμου και μεγαλώνουν από τη βρεφική ηλικία βουτηγμένοι στη μάχη και το αίμα. Κάθε Black Guard παίρνει όρκο αιώνιας αφοσίωσης ενώπιον του ίδιου του Witch King, αυτός ο όρκος είναι που ανάβει τις φλόγες του μίσους δηλητηριάζει τις ψυχές τους, γιατί κανένας πολεμιστής δεν μπορεί να είναι σπουδαιότερος από αυτόν που επιλέχθηκε από τον ίδιο τον Malekith.

Ειδικότητα των Black GuardEdit

Ζώντας μια ζωή συνεχούς μάχης οι Black Guard είναι ψυχολογικά ανίκανοι να πιστέψουν πως μπορούν να ηττηθούν, και προσβάλλονται από κάθε αντίπαλο που κατορθώνει να αντέξει στην άγρια επίθεσή τους. Αυτοί οι επίλεκτοι πολεμιστές δεν αφήνουν το μίσος τους να τους παρασύρει, αντιθέτως αποδέχονται και εστιάζουν την οργή τους, επιτρέποντας τους να επιτεθουν στους εχθρούς τους με ακόμα μεγαλύτερη δύναμη. Ένας Black Guard είναι ανένδοτος στο καθήκον του και ανυποχώρητος απέναντι σε κάθε δύναμη είτε φυσική ή μαγική. Αυτός είναι ο λόγος που ακόμα και οι πιο ισχυρές επιθέσεις πάντα σπάνε πάνω στην ασπίδα ή το μίσος που κάθε Black Guard κουβαλάει.

Παίζοντας ως Black GuardEdit

Ένας Black Guard μια καλή επίθεση ως την καλύτερη άμυνα και πάντα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή οδηγώντας την έφοδο. Ένας Black Guard θα επιτεθεί ανελέητα στον αντίπαλό του, και θα θυμώνει σιγά-σιγά αν ο αντίπαλός του έχει το θράσος να μην πεθάνει με το πρώτο χτύπημα. Το κλεδί για τη νίκη είναι η σωστή Χρησιμοποιήση του μίσους που ρέει από την περιφρόνησή τους για όλους τους υπόλοιπους.

Πολεμώντας έναν Black GuardEdit

Ο μόνος τρόπος να νικήσετε έναν Black Guard είναι να τους τσακίσετε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Όσο πιο πολύ επιβιώνει ο Black Guard τόσο θυμώνει. Αυτό το μίσος είναι το μεγαλύτερο τους πλεονέκτημα γιατί το διακαές μίσος τους όχι μόνο ενισχύει την επίθεσή τους αλλά τους επιτρέπει να αγνοούν ακόμα και τις πιο ισχυρές μαγικές επιθέσεις. Αντίθετα με πολλούς βαριά αρματωμένους πολεμιστές ο Black Guard μπορεί να αντέξει τις απόκρυφες δυνάμεις ενός μάγου σε μια παρατεταμένη χρονικά μάχη.

Η εμφάνιση του Black GuardEdit

  • Οχυρωμένοι με στρώσεις από κοφτερό ατσάλι, πάνω από βαρύ σιδηρόπλεκτο θώρακα.
  • Μεγάλα κράνη με σιδηρόπλεκτα περιλαίμια πανοπλίας και προσωπίδες.
  • Κουβαλάει λεπίδα στο ένα χέρι ή ισχυρά μεγάλα δόρατα και λογχοπέλεκεις(halberds).

ΣύνδεσμοιEdit

Dark Elves Careers
Black Guard - Witch Elf - Sorceress - Disciple of Khaine

Also on FANDOM

Random Wiki