FANDOM

BrightWizard
"Υπάρχει μια φωτιά μέσα σου! Βαθιά μέσα στο μυαλό σου υπάρχει μία λαμπερή σπίθα που θα φέρουμε στη ζωή, και θα τη μεγαλώσουμε σε ένα φλεγόμενο φάρο. ΕΣΥ είσαι το σπουδαιότερο όπλο της Empire! Ένας Πυρομάντης! Η φλόγα σου θα αποτεφρώσει τον εχθρό, και θα εκκαθαρίσει τους μιαρούς! Μην! Αργήσεις! Στο Μάθημα!"

-Cindik Antum, Καθηγητής της Εμπρηστικής Ακαδημίας

Ο Bright Wizard είναι ένας άρχοντας της καταστροφής μέσω μαγείας, και ειδικός στη φωτιά. Η φωτιά είναι στην καρδιά της κάθε του ικανότητας, και πραγματικά στην καρδιά του ίδιου του Wizard. Χρησιμοποιώντας τη δύναμη του ανέμου της φωτιάς, μπορεί να ρημάξει ολόκληρες ομάδες εχθρών, ή να αποτεφρώσει συγκεκριμένους εχθρούς με λευκοπυρωμένη καυτή ενέργεια. Η μαγεία του τρέφεται από τον εαυτό της, από τον εχθρό, και από τον Wizard. Αποδεχόμενος τις φλόγες μέσα στο μυαλό του, ο ίδιος ο Bright Wizard καταβροχθίζεται από τη φωτιά. Κατευθύνει αυτή την κόλαση φωτιάς ενάντια στους εχθρούς του, γεμίζοντας τους με καυτή ενέργεια μέχρι να εκραγούν, αποτεφρωμένοι από απόκρυφες φλόγες τόσο ζεστές που απειλούν να κάψουν τον ίδιο τον αέρα.

Η Ειδικότητα του Bright WizardEdit

Υπάρχουν μυστικά που μόνο ο Bright Wizard ξέρει...Τα Εφτά Κλειδιά (Seven Keys), απόκρυφα φυλαχτά και τεχνικές υπερβολικά ριψοκίνδυνες και καταστροφικές για τα μυαλά των Elven διδασκάλων της ανθρωπότητας, είναι ειδικότητα κάθε Bright Wizard και του παρέχει σημαντική δύναμη. Κάθε κλειδί προσφέρει στη μαγεία του Bright Wizard μία μοναδική διάσταση, και όλες τους διευρύνουν την ισχύ του. Με την ανωτερότητα του στη μαγεία της φωτιάς, και τη δύναμη των Κλειδιών, τα ξόρκια του καίνε τους εχθρούς του, και μετά καίνε την ίδια τους τη μαγεία, συνδυάζοντας ούτως ώστε να δημιουργήσουν μια θανατηφόρα πυρκαγιά.

Παίζοντας ως Bright WizardEdit

Ως Bright Wizard θα καταστρέφεις τον εχθρό με μυστικιστική φωτιά, μα πρέπει να το κάνεις με πανούργα νοημοσύνη, αλλιώς ρισκάρεις να σκοτωθείς παρόλη τη δύναμή σου. Οι άμυνες σου είναι ελάχιστες, και αυτό είναι πασιφανές. Για σένα, η καλύτερη άμυνα είναι η τεράστια επίθεσή σου και αυτό μπορεί να γίνει ένα ισχυρό αποτρεπτικό μέτρο. Οι γρήγορες αποφασιστικές κινήσεις είναι καίριες για τον τρόπο μάχης σου. Πρέπει να εξαπολύσεις τα ξόρκια σου στον αντίπαλο αμέσως ώστε να έχουν τη μέγιστη δυνατή ευκαιρία να κάψουν. Μετά πρέπει να εκμεταλλευτείς τις ευκαιρίες που σου προβάλλονται, χρησιμοποιώντας άλλες δυνάμεις για να ανατινάξεις τα φλεγόμενα θύματα σου. Αν είσαι απρόσεκτος, μπορεί να σκοτωθείς πριν ηττηθεί ο εχθρός σου, μόνο για να πέσει από την παρατεταμένη μαγεία σου, μα με δεξιοτεχνία και γρήγορη σκέψη η νίκη είναι δική σου.

Πολεμώντας τον Bright WizardEdit

Η μόνη πραγματική λύση στη θανατηφόρα δύναμη ενός Bright Wizard είναι ο θάνατός του, και ακόμα και αυτό μπορεί να μη σας σώσει αν είχε χρόνο να κάνει τη δουλειά του. Η μαγεία του παρατείνεται και καίει, έτσι πρέπει να είστε έτοιμοι να αντέξετε όχι μόνο την κατά μέτωπο επίθεσή του, αλλά και τα συμπτώματα της μάχης σας. Η αντίσταση στα ξόρκια του είναι το κλειδί στο να περιορίσετε την ικανότητά του να σας καταστρέψει αμέσως, μα η επιθετική δύναμη είναι εξίσου σημαντική στο να τελειώσετε γρήγορα μαζί του. Εν τέλει, ενάντια σε έναν Bright Wizard θα γίνει μια κούρσα για το ποιος θα σκοτώσει ποιον πρώτο. Ωστόσο, είναι μια κούρσα για την οποία είναι καλά εξοπλισμένος, και τα εργαλεία του τον κάνουν όλο και πιο ισχυρό όσο περισσότερο διαρκεί η κούρσα.

Η Μορφή του Bright WizardEdit

  • Ουσιαστικά αθωράκιστος, φοράει λεπτοδουλεμένες και συχνά μαγεμένες ρόμπες και εμβλήματα
  • Χρησιμοποιεί μια ράβδο μάγου ως μέσο για ξόρκια και για μάχη σώμα με σώμα μερικές φορές
  • Τυλιγμένος με φλόγες που μεγαλώνουν πάνω του και εξαπολύονται από τον εξοπλισμό του στη μάχη

Career MasteryEdit

Άρχοντας Γνώσης της Πυράς, ο Bright Wizard είναι ο πιο καταστροφικός πολέμιος μάγος σε όλη την Empire (Αυτοκρατορία). Ο Bright wizard είναι διάσημος για την ικανότητά του να καίει τα πάντα, από απλούς μεμονομένους στρατιώτες μέχρι και ολόκληρο λόφο. Όμως, η καταστροφική πυρά του δεν είναι το μόνο του κόλπο σε όλο του το μεγαλείο. Είναι επίσης ικανός να χειριστεί τον Άνεμο της Φωτιάς για να προκαλέσει την εξασθένιση, από τον πιο πυκνό καυτό καπνό έως και την πιο καταστροφική ζέστη που λιώνει την δύναμη και την αντοχή ακόμα και του πιού δυνατού πολεμιστή. Μερικοί Φωτεινοί Μάγοι είναι επίσης γνωστοί και για την κατοχή των θεραπευτικών τους ικανοτήτων, αν και θεραπεύοντας πληγές με την χρήση της καυτής φωτιάς δεν είναι και η πρώτη προτεραιότητα κάποιου πολεμιστή!

Bright Wizard Mechanic (τακτική/μηχανισμός πολέμου)Edit

Εξαιτίας της πτητικής φύσης του Κόκκινου Ανέμου της Φωτιάς που χειρίζεται, ο Bright Wizard πάντα ρισκάρει στις επιθέσεις του που μπορούν να κάψουν και τον ίδιο τόσο καλά όσο και τον αντιπαλό του. Αυτή η εξέλιξη του Ανέμου της Φωτιάς είναι γνωστή ως "Καύση" (Combustion) και όσο μεγαλύτερο είναι το επίπεδό της , που χρησιμοποιεί ο Μάγος στα καταστροφικά του ξόρκια, τόσο το πιθανότερο να σκάσουν με αναπάντεχα αποτελέσματα (Critical Hits). Αλλά , ακόμα και ο πιο ικανός μάγος υπάρχει περίπτωση να καεί αφού παίζει με την φλόγα. Ανεβάζοντας το επίπεδο της "Καύσης" πολύ ψηλά μπορεί να προκαλέσει σε απίστευτη εκροή ενέργειας που είναι ικανή να κάνει κακό και στον ίδιο τον Μάγο.

Bright Wizard MasteriesEdit

Path of Incineration (Ο δρόμος της αποτέφρωσης)Edit

Το Path of Incineration βασίζεται κυρίως στα καταστροφικά single-target spells. Περίπου τα μισά από αυτά τα spells έχουν μεγάλες τιμές "Καύσης", επιτρέποντας σε αυτούς που είναι στον δρόμο αυτόν , να συγκεντρώνονται σε κύματα υψηλά ριψοκίνδυνων spells που είναι καταστροφικά και ιδανικά για έναν μόνο στοχο.

Path of Immolation (Ο δρόμος της εσωτερικής πυράς)Edit

Το Path of Immolation συγκεντρώνεται σε damage over time και σε εξασθενικά, debuffs. Ο ειδικός σε αυτόν τον δρόμο, είναι πιο υπομονετικός, στηρίζοντας κυρίως σε λιγότερο δυνατά Combustion spells με εκρυκτικές ιδιότητες και περισσότερο σε σιγανές καύσεις που εξελλίσονται σε ένα ασταμάτητο ηφαίστειο.

Path of Conflagration (Ο δρόμος της πυρκαγίας)Edit

Το Path of Conflagration είναι το πιο καταστροφικό μονοπάτι μου μπορεί να πάρει ο Bright Wizard με aoe spells ικανά να κάψουν ολόκληρες περιοχές και πολλαπλούς εχθρούς. Αλλά , οι ειδικοί του Conflagration πρέπει να έχουν την περισσότερη αυτοσυγκράτηση, και περισσότερα από τα spells τους χτίζουν υψηλές ποσότητες Combustion ("Καύσης") και η σπάταλη χρήση τους μπορεί να προκαλέσει και την καταδίκη του ίδιου του Μάγου επίσης.

AbilitiesEdit

Actions Tactics Morale
Abate War Engine
Annihilate
Boiling Blood
Burning Iron
Burnout
Cauterize
Choking Smoke
Detonate
Enhance War Engine
Favourable Winds
Fiery Blast
Fire Cage
Fireball Barrage
Flame Breath
Flame Shield
Flames Of Rhuin
Funnel Power
Hex War Engine
Nova
Playing With Fire
Pyroclastic Surge
Rain Of Fire
Scorched Earth
Sear
Shield Of Aqshy
Slow Boil
Smoke Screen
Spreading Flames
Stop, Drop, And Roll
Withering Heat
Burn Through
Close Quarters
Crown Of Fire
Devour Energy
Distracting Fires
Draining Burn
Embrace The Flames
Emperor's Ward
Endless Knowledge
Explosive Force
Fan The Flames
Fiery Reserves
Flashfire
Fuel To The Fire
Fueled From Within
Ignition
Lingering Fires
Power From The Ashes
Searing Vitality
Sigmar's Favor
Sleight Of Hand
Smoldering Embers
Unwavering Faith
Wildfire
Conflagration Of Doom
Focused Mind
Heart Of Fire
Mage Bolt
Magic Dart
Misdirection
Ruin And Destruction
Scintillating Energy
Siphon Power
The Burning Head
Unleash The Winds
Wall Of Fire

ΣύνδεσμοιEdit

The Empire Careers
Bright Wizard - Warrior Priest - Knight of the Blazing Sun - Witch Hunter

Also on FANDOM

Random Wiki