FANDOM

DE symbol

House Uthorin

Πολύ καιρό πριν, όταν εξαπολύθηκε αρχικά το χάος επάνω στον κόσμο, ο Elven πρωτοπόρος Aenarion έσυρε το ξίφος φόβου Khaine από το βωμό του και χρησιμοποίησε τη φοβερή δύναμή του να σώσει τους ανθρώπους του από την εκμηδένιση. Όταν Aenarion πέθανε, ο γιος του Malekith κρίθηκε ακατάλληλος για το θρόνο.

Αν και ήταν δυνατός πολεμιστής, ένας μεγάλος μάγος, ένας λαμπρός γενικός και νόμιμος κληρονόμος, πολλά ξωτικά αντέταξαν την στέψη του. Φοβισμένος αυτός στράφηκε επίσης στον πόλεμο, και ενδεχομένως μια αποσταθεροποιώντας επιρροή στην υψηλή φυλή ξωτικών. Στην ανταπόδοση, κατά τη διάρκεια πολλών ετών Malekith άρχισε έναν φοβερό εμφύλιο πόλεμο που διαίρεσε τη φυλή των ξωτικών σε δύο φατρίες. Ήταν τα υψηλά ξωτικά που προέκυψαν νικηφόρα και οδήγησαν τα καά σκοτεινά ξωτικά έξω από το προγονικό σπίτι της φυλής τους. Κάτω από την ηγεσία του Malekith ο βασιλιάς και η μητέρα Morath, τα μελαχρινά ξωτικά που πλέουν πέρα από το μεγάλο δυτικό ωκεανό και που ιδρύεται για αυτούς ένα νέο βασίλειο στα βόρεια του νέου κόσμου.

Αυτό το έδαφος ονομάστηκε Naggaroth, σημαίνοντας "το έδαφος της ψύχρας". Αντίθετα από τα ψηλά ξωτικά, που επιδιώκουν συνεχώς να καταστείλουν τα πάθη τους για να μην υπερνικούνται από τα μελαχρινά ξωτικά, αγκαλιάζουν πρόθυμα την ηδονιστική φύση τους. Η σκοτεινή κοινωνία ξωτικών υπογραμμίζει τον ατομικισμό, τον εγωισμό, και την υπερηφάνεια. Έχουν λίγο σεβασμό τους άλλος και ακόμα λιγότερο για τις άλλες φυλές του κόσμου, τον οποίο βλέπουνε ως πιθανούς σκλάβους.

Στη μάχη, οι άσπλαχνοι πολεμιστές της πειθαρχίας Elven μίγματος Naggaorth με την αγριότητα για τη θεότητα προστατών των μελαχρινών ξωτικών είναι Kaela Mensha Khaine, ο αιματηρός- Θεός και ο Λόρδος της δολοφονίας. Δεν είναι πουθενά εμφανέστερο από ότι στις όμορφες και θανάσιμες νεράιδες μαγισσών, οι οποίες εξυπηρετούν στους ναούς Khaine και revel στη βία και την αιματοχυσία. Από την αποβολή τους από Ulthuan, τα μελαχρινά ξωτικά δεν έχουν επιθυμήσει τίποτα περισσότερο από για να επιστρέψουν στοUlthuan και να εκδικηθούν την ήττα τους, παίρνοντας το έδαφος που θεωρούν δικό τους.

Στο WAR, ο Malekith μαθαίνει μιας επικείμενης εισβολής χάους της αυτοκρατορίας και χρησιμοποιεί αυτήν την γνώση για να θέσει σε κίνηση μια αλυσίδα των γεγονότων που θα αφήσει το σπίτι των ξωτικών ανυπεράσπιστα ενάντια σε μια εισβολή. Στην εντολή του βασιλιά μαγισσών, ένας μεγάλος στόλος των μαύρων κιβωτών - μεγάλα επιπλέοντα νησιά που φορτώνονται με τους στρατιώτες, τα τέρατα, και τις μηχανές του πολέμου - πανί συνόλων πέρα από τη θάλασσα για να κατακτήσει το βασίλειο νησιών Ulthuan και να εκπληρώσει το πεπρωμένο που αρνήθηκε το Druchii πολύ καιρό πριν.

Επιλογές CareerEdit

  1. Black Guard
  2. Witch Elf
  3. Sorceress
  4. Disciple of Khaine

Dark Elves ΖώνεςEdit

Δείτε επίσηςEdit

ΣύνδεσμοιEdit

Armies of WAR
Dwarfs - The Empire - High Elves - Greenskins - Chaos - Dark Elves

Also on FANDOM

Random Wiki