FANDOM

TheAssaultonLothern

Από όλες τις αναρίθμητες συγκρούσεις που έχουν καθορίσει την ιστορία του κόσμου Warhammer, δεν μπορεί να υπάρξει κανένας τόσο μεγάλος όσο ο τρέχων πόλεμος μεταξύ των ευγενών ψηλών Ξωτικών και του κακού σογιού τους, τα κακόβουλα σκοτεινά Ξωτικά.

DE symbol

House Uthorin

Ο Malekith, βασιλιάς μαγισσών των σκοτεινών Ξωτικών, βασανίζεται με τη λήψη του θρόνου του Φοίνικα, ένα πατρογονικό δικαίωμα που του αρνήθηκαν από τα ψηλά ξωτικά χιλιετίες πριν. Όταν μαθαίνει ότι ένας νέος πρωτοπόρος των Σκοτεινών Θεών βαδίζει στον πόλεμο με την αυτοκρατορία, ο διαβολικός κυβερνήτης των σκοτεινών ξωτικών εκκολάπτει ένα σχέδιο για να κατακτήσει το νησί Ulthuan και να εγκατασταθεί ως αληθινό βασιλιά όλου του Elfkind.

HE symbol

The Shining Guard

Ξέροντας ότι η ερημωμένη αυτοκρατορία θα απαιτήσει ενισχύσεις όταν φθάνει το χάος στα βόρεια σύνορά του, ο Βασιλιάς Μαγισσών συνωμοτεί να αποτρέψει τους νάνους από την απάντηση στο κάλεσμα τους. Μέσω της χυδαίας μαγείας,ο Βασιίας μάγων φτιάχνει φυλακτά της δύναμης και τα δίνει στους ηγέτες του Bloody Sun Boyz, μια ισχυρή φυλή greenskin. Τα Orcs συσσωρεύουν γρήγορα έναν μεγάλο στρατό και επιτίθεται στους νάνους, και ο πόλεμος διαδίδετε παγκόσμιος. Αρκετά σίγουρο, το χάος κατεβαίνει επάνω στις βόρειες επαρχίες της αυτοκρατορίας με τη φοβερή μανία. Ο αυτοκράτορας ξέρει ότι οι νάνοι παλεύουν για την ίδια την επιβίωσή τους ενάντια στην πράσινη δύναμη , και έτσι πρέπει να γυρίσει στους Λόρδους Ulthuan για βοήθεια. Στην επιχρυσωμένη πόλη Lothern, ο βασιλιάς του Φοίνικα των ψηλών Ξωτικών λαμβάνει την επείγουσα αίτηση για βοήθεια.

Ο σοφός βασιλιάς του Φοίνικα ξέρει ότι οι μοίρες των ανθρώπων και των ψηλών ξωτικών συνδυάζονται. Εάν η αυτοκρατορία πέσει στις καταστροφικές δυνάμεις, το Ulthuan θα είναι επόμενο. Ο Finubar διορίζει τον πρίγκιπα Tyrion ως στρατηγό της λαμπρής φρουράς, ένα σύνταγμα Ελίτ που διαμορφώνεται για να υπερασπίσει την πατρίδα των ψηλών Ξωτικών εν τη απουσία του βασιλιά. Με αυτό, ο Finubar και οι λεγεώνες του καθορίζουν την μοίρα για τον παλαιό κόσμο.

Όχι σύντομα τα ρέοντας άσπρα πανιά των longships των υψηλών ξωτικών έχουν περάσει πέρα στον ορίζοντα όταν γεμίζουν οι κραυγές της έκπληξης και του φόβου τις οδούς της ακτινοβολώντας πόλης. Μεγάλη μαύρη πτώση σκιών στις μαρμάρινες οδούς και τους ασημένιους πύργους. Ένας στόλος των σκοτεινών ξωτικών από μαύρων κιβωτών γεμίζει τις θάλασσες, μεγάλα επιπλέοντας φρούρια της πέτρας που γεμίζουν με τις λεγεώνες των πολεμιστών Druchii και των καλοηθών, μίσος γεμισμένων κτηνών πολέμου τους. Η εισβολή στο Ulthuan έχει αρχίσει.

Μέρες αργότερα, μετά από το μεγάλο Συμβούλιο της Φρόνησης, ο Finubar δεσμεύουν την ενίσχυσή του στην αυτοκρατορία και τις σφαίρες των νάνων. Εκείνη τη νύχτα, οι φοβερές ειδήσεις της επίθεσης των Σκοτεινών Ξωτικών φθάνουν στα αυτιά του. Αφήνοντας μερικούς από τους πολεμιστές του για να παλέψουν πίσω παράλληλα με τους συμμάχους του, ο βασιλιάς του Φοίνικα επιστρέφει στο σκάφος του και κατευθύνετε στην πατρίδα του. Θα φθάσει εγκαίρως για να βοηθήσει τους ανθρώπους του, ή η δόλια πλοκή Malekith έχει πετύχει ήδη; Εάν όλη η ελπίδα χάνεται για τα ψηλές Ξωτικά, κατόπιν οι μοίρες των ατόμων και των νάνων σφραγίζονται ήδη.

από Spector

Also on FANDOM

Random Wiki