FANDOM

GoblinSquigHerder

Πατήστε στην εικόνα για μεγαλύτερη ανάλυση

"…an’ dis one’s Chompy! Chompy’s a right devil he is! Rip a bugger right in two! See dis scar ‘ere on me arm? Dats ol’ Chompy’s ‘andywork! I’mna go grab ‘im… "

- Greenstumps, Goblin Squig Herder

Είναι range πολεμιστής και ΝΑΙ κουβαλάει μαζί του Squigs...κάτι πράγματα σε στύλ χλαπάτσας με δόντια... αρκετά δυνατά να καταστρέψουν τα πάντα στο δρόμο τους. Ας μην υπολογίζουμε όμως και χωρίς τον ξενοδόχο ε; Χωρίς τον καλό μας Goblin Herder να ελέγχει αυτά τα μικρά και γλειώδη τερατάκια, δεν θα είχαμε το συνολικό πακέτο...τον Squig Herder! Αυτός οδηγεί τα squigs μπροστά στην μάχη, διψασμένα για αίμα...ενώ αυτός ανενόχλητος βρίσκεται πίσω πίσω χτυπώντας από μακρυά τον αντίπαλο...κάτι που τον κάνει αρκετά δυνατό παίχτη στην μάχη μέσα.

Ειδικότητα του Squig HerderEdit

Όλα είναι γύρω από τα Squigs – τουλάχιστον όσο τον απασχολούν τον Squig Herder – και γνωρίζει τα πάντα για αυτά τα πλάσματα...μάλλον όσα χρειάζεται να γνωρίζει. Διοικώντας ένα πάκο Squigs από αυτά που έχει μάθει να χειρίζεται και έχει εκπαιδέυσει,ο Squig Herder μπορεί να προκαλέσει χοντρή ζημιά στους αντιπάλους του. Με εμπειρία, μπορεί να μάθει να δαμάσει μια ποικιλλία νεογνών, να ελέγχει ακόμα πιο δυνατά Squigs, και να μάθει ακόμα πιο εξιδεικευμένα κόλπα, όπως το να πάρει αυτός εξ' ολοκλήρου τον έλεγχο του Squig του! Επίσης τα minions του θα είναι ικανά για μάχη ακόμα και μετά τον θάνατό του, σταματώντας μόνο όταν η μάχη τελικά τελειώσει.

Παίζοντας ως Squig HerderEdit

Ως Squig Herder είσαι ο διοικητής των Squigs σου, που αμολάς ανελέητα στον εχθρό σου και τα υποστηρίζεις μέσω εντολών, καθώς και με βέλη και δολώματα. Κυρίως η στρατηγική σου έχει να κάνει με τα Squigs που θα χεις στην τσάντα σου αλλά και τις ικανότητες που θα χρησιμοποιείς για να τα υποστηρίζεις στην μάχη. Οι διάφορες ποικιλίες νεογνών που θα χεις (στην αρχή θα ναι μικρά ...μετά θα μεγαλώνουν) θα σου προσφέρουν και διαφορετικά εργαλεία/skills για διαφορετικές καταστάσεις μάχης....και θα πρέπει να τα συνδυάσεις αλλά και να τα ενώσεις με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να πάνε σύμφωνα με τα γούστα σου και την στρατηγική σου. Επίσης, ο σκοπός σου θα είναι να σκοτώσεις τον εχθρό ενώ αποφεύγεις τις επιθέσεις του - επειδή και εσύ αλλά και τα Squigs σου, είστε ναι μεν θανατηφόροι αλλά ευάλωτα πλάσματα.

Μάχοντας με τον Squig HerderEdit

Ο Squig Herder είναι κυρίως τέτοια καριέρα που χτυπά από μακρυά και υποστηρίζει τους melee. Άρα θα θελήσει να σε χτυπήσει χωρίς να χτυπηθει και ο ίδιος. Άρα θα πρέπει να το αποτρέψεις αυτό. Στο να επιτεθείς λοιπόν σε αυτόν ή στα pets του- έστω σε ένα, αφού αυτά θα εξακολουθούν να ζούν μετά τον θάνατό του- είναι καλή τακτική επειδή θα μειωθεί έτσι και η δυναμή του. Πρέπει όμως να σε προειδοποιήσω ότι τα Squigs έχουν και την ικανότητα να πηγαίνουν πίσω σου και να σε χτυπάνε και πισώπλατα κάνοντας ελιγμούς. Πρέπει λοιπόν να υπαρχει μια ισορροπία στο ποιους θα χτυπάς κυρίως...τους melee πολεμιστές ή τα αιμοβόρα πλάσματα της κολάσεως;

Εμφάνιση Squig HerderEdit

Φοράει light armor και λουριά εξοπλισμού (συχνά φτιαγμένη από δέρμα Squig)

Εξοπλισμένος με πολλά και διάφορα εργαλεία κυνηγιού Squig (φτιαγμένα από οτιδήποτε)

Κουβαλάει bow ή spear για προσωπική μάχη (ή χρησιμοποιεί σφυρίχτρες για να καλεί τα Squigs του)

Squig Herder Career Masteries Edit

Τα Goblins δεν είναι και τόσο γνωστά για την δύναμη ή την αντοχή τους, έτσι ο έξυπνος Squig Herder χρησιμοποιεί ένα σύνολο από Squigs για να κάνουν την σκληρή δουλειά του, ενώ αυτός είναι από μακριά και εκτοξεύει βροχές από θανατηφόρα βέλη. Μέσω ενός συνδυασμού πειράγματος, αυστηρότητας, μαστιγώματος και ωμού κρέατος, ο Squig Herder καταφέρνει να...εμμ...όχι ακριβώς να «δαμάσει» τα Squigs του, αλλά σίγουρα να τα βάζει να τρέχουν όταν τα τσινάει. Ο Squig Herder έχει τους τρόπους του για να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε κατάσταση μάχης μέσα από τα ποικίλλα Squigs που έχει στην διάθεσή του – και μερικές φορες, αυτά είναι όντως στην διαθεσή του, αφού έχουν μια περίεργη συνήθεια να τρώγονται ή να εκρηγνύονται.

Path of Big Shootin'

Ένα ειδικός σε αυτό το μονοπάτι είναι περισσότερο χαρούμενος με το να στέκεται μακριά, αρκετά μακριά από την μάχη και να αφήνει τα ζώα του να αποσπούν τους εχθρούς του, ενώ αυτός τους χτυπάει με τα βέλη του από μια απόσταση ασφαλείας. Αυτοί που αγνοούν τα Goblins εξαιτίας της καχεκτικής τους εμφάνισης, θα μάθουν γρήγορα να μην υποτιμούν το πολύ δυνατό τόξο και ευστοχία του Squig Herder. Πολοί που θα πεθάνουν από το χέρι του, θα σκεφτούν ότι έπρεπε ίσως να του δώσουν λιγάκι παραπάνω σημασία.

Path of Quick Shootin'

Ένας έξυπνος κάτοχος αυτού του μονοπατιού, θα χρησιμοποιήσει τις ικανότητες των Goblins στο να χτυπάνε ενώ κινούνται. Ενώ πληρώνει για αυτή του την ευκινησία σε βάρος της απόστασης, αφού δεν μπορεί να στοχεύσει ενώ κινείται ταυτόχρονα, - από τη στιγμή που πρέπει να σταματήσει για να τεντώσει το τόξο του- η ταχύτητα και η ευλυγισία του επιβεβαιώνει ότι πάντα θα μένει εκτός κινδύνου.

Path of Stabbin'

Μερικά goblins απλά είναι περισσότερο αιμοδιψή από άλλα, και ένας κάτοχος αυτού του μονοπατιού προτιμά να χρησιμοποιεί το τόξο του απλά για να αποδυναμώσει αρχικά τον εθρό του, έτσι ώστε αργότερα να μπορεί να τον πλησιάσει και να τον αποτελειώσει γρήγορα με το θανατηφόρο spear του. Πολεμώντας δίπλα δίπλα με τα squigs του, ο Suig Herder που επιλέγει αυτό το μονοπάτι είναι πάντα πιθανό να βρεθεί στην μέση μιας άτσαλης μάχης.

AbilitiesEdit

WAR_expand.gif Παρακαλούμε βοηθήστε στην επέκταση του άρθρου.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα συζήτησης.
Όλα τα άρθρα που χρειάζονται επέκταση θα τα βρείτε εδώ.

Actions Tactics Morale

ΣύνδεσμοιEdit

Greenskins Careers
Black Orc - Orc Choppa - Goblin Shaman - Goblin Squig Herder

Also on FANDOM

Random Wiki