FANDOM

Bestiary > Humanoids > Dwarfs > Hammerer

Hammerer
Hammerer
Πατήστε για μεγαλύτερη ανάλυση
Πληροφορίες
Τύπος Humanoids
Είδος Dwarfs
Επίπεδο
Ζώνες

"Ποτέ μην πεις σε έναν Hammerer πως το σφυρί κάνει όλη τη δουλειά. Έχουν απόψεις για αυτού του είδους τις ανοησίες... του είδους τις απόψεις που αφορούν τις επιγονατίδες σου..." - Sveltar, Βετεράνος Ironbreaker

"Πάρε μια πέτρα, ας πούμε ψηλή όσο ένας Dwarf, και κύλισέ τη σε μια βουνοπλαγιά. Τώρα φαντάσου την (την πέτρα) με μούσι και σφυρί, έχεις σχεδόν συλλάβει την ιδέα του Hammerer." -Johondor, Dwarf Παραμυθάς

Όταν πρόκειται για βαριά αμβλεία αντικείμενα το μέγεθος μετράει, και αυτή η σκέψη είναι η κινητήριος δύναμη για την επιλογή των όπλων του Hammerer. Η δουλειά του είναι να βαράει τα πράγματα καλά και γερά, και πιστός στη φύση ενός Dwarf έχει επιλέξει το καλύτερο εργαλείο για τη δουλειά: τη βαριοπούλα (great hammer). Με το όπλο σφιχτά στα χέρια του υπάρχουν λίγοι αντίπαλοι πιο θανατηφόροι στο πεδίο της μάχης, και ακόμα λιγότεροι που μπορούν να ελπίζουν να φανούν ισάξιοι στο συνδυασμό επιδεξιότητας, αντοχής και άκρατης ορμής του Hammerer. Αν και δεν είναι τόσο καλά προστατευμένος όσος ο πιο αμυντικός Ironbreaker, αυτός ο περιορισμός αντισταθμίζεται από τη φονική ισχύ που χειρίζεται.

Ειδικότητα του HammererEdit

Ο Hammerer είναι εύστοχα ονομασμένος από το γεγονός ότι του ανήκει ένα πολύ, πολύ μεγάλο σφυρί. Ενώ κάποιοι θα σας πως το μέγεθος είναι που μετράει, κάθε Dwarf θα σας πει ότι αυτό που πραγματικά μετράει είναι πώς το κουνάς. Όταν ένας Hammerer ξεκινάει απλά τίποτα δεν τον σταματάει, και όσο περισσότερο διαρκεί η μάχη τόσο δυνατότερος και γρηγορότερος γίνεται. Η ορμή μεγαλώνει όσο ο Hammerer επιτίθεται, και όσο συσσωρεύεται μπορεί να χτυπήσει δυνατότερα και δυνατότερα χτυπήματα. Ωστόσο, τα πιο ισχυρά του χτυπήματα μπορεί να αρχίσουν να τον επιβραδύνουν, μειώνοντας την ορμή κατά την κρούση. Για το Hammerer, η καταστροφική δύναμη αυτών των χτυπημάτων κάνει την απώλεια ορμής να αξίζει τον κόπο. Όσο υπάρχουν περισσότεροι εχθροί για να πολεμήσει, μπορεί να ανακτήσει την ορμή του ξανά.

Παίζοντας ως HammererEdit

Ως Hammerer η δουλειά σου είναι σχετικώς απλή: Χτύπα τα πράγματα σκληρά! Η δύναμη σου θα αυξάνεται όσο διαρκεί η μάχη, οπότε οι καλύτερες τακτικές σου σε βάζουν στη μάχη νωρίς και συγκεντρώνονται στο να ρίξεις ένα μόνο εχθρό. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σχεδιάσεις από πριν μέσα στη μάχη. Όταν ο αντίπαλος σου πέσει από το σφυρί σου πρέπει να διατηρήσεις την ορμή σου αλλιώς ρισκάρεις να τη χάσεις. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να ψάχνεις για ένα άλλο στόχο να συμπλακείς ακόμα και όταν ξεφεύγεις από την τωρινή σου μάχη. Το να παίζεις το Hammerer είναι απλό αλλά προκλητικό - χτύπα τα σωστά χτυπήματα τη σωστή στιγμή στο σωστό στόχο και θα αναδειχθείς νικηφόρος.

Πολεμώντας το HammererEdit

Ένας Hammerer μπορεί να γίνει ένας θανατηφόρος και φοβερός αντίπαλος, αλλά όπως κάθε εχθρός έχει τις αδυναμίες του. Όντας Dwarf, είναι σκληρός και λογικά καλά αρματωμένος. Ωστόσο, η πρωταρχική του μέριμνα είναι η επίθεση που σας προσφέρει την επιλογή να τον αντιμετωπίσεται επιθετικά. Η χρησιμοποιήση ενός tank απέναντι του μπορεί επίσης να είναι καλή επιλογή, ειδικά ένα του οποίου η ειδικότητα θα τον βοηθήσει να αποφύγει τις ισχυρές μα καλοζυγισμένες επιθέσεις του Hammerer. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να προσπαθήσετε να σπάσετε την ορμή του Hammerer μέσω τακτικών αχρήστευσης και γρήγορων κινήσεων αλλιώς θα διαλυσει τα μέλη της ομάδας σας το ένα μετά το άλλο.

Η Μορφή του HammererEdit

  • Καλά θωρακισμένος σε πανοπλία μέτριου βάρους (διακοσμημένη με σχέδια των Dwarfs)
  • Φοράει μια επιβλητική και καλοδουλεμένη ανοιχτή περικεφαλαία (με συνεχιζόμενα σχέδια των Dwarfs)
  • Κουβαλάει μια τεράστια βαριοπούλα (ισχυρά σχεδιασμένη και διακοσμημένη)

Also on FANDOM

Random Wiki