FANDOM

HE symbol

The Shining Guard

Τα ψιλά ξωτικά είναι αρχαίοι άνθρωποι με μια ιστορία που εκτείνεται τις χιλιετίες. Ενώ οι πρόγονοι του ατόμου ήταν μικροί περισσότερο από τους πρωτόγονους σπηλιά-κατοίκισης, τα ξωτικά στηρίχτηκαν στις θαυμάσιες πόλεις του ακτινοβολώντας ασημένιου και άσπρου μαρμάρου στο σπίτι τους νησιών Ulthuan.

Οι μελετητές και οι εξερευνητές Elven ήταν οι πρώτοι για να σχεδιάσουν τα αστέρια και να πλεύσουν τους παγκόσμιους ωκεανούς. Τα ξωτικά ήταν επίσης η πρώτη φυλή για να τοποθετήσουν μια οργανωμένη υπεράσπιση ενάντια στις εισβάλλοντας ορδές του χάους, που αρχίζει έναν πόλεμο που συνεχίζεται μέχρι την παρούσα ημέρα Νωρίς στους αγώνες τους κατά των κατεστραμμένων δυνάμεων, τα ξωτικά ανακάλυψαν ότι οι αρνητικές συγκινήσεις όπως ο φόβος, η οργή, η ζηλοτυπία και η πλεονεξία χρησιμεύουν για να τροφοδοτήσουν και να ενισχύσουν τη δύναμη του χάους. Από τότε, οι υψηλές νεράιδες έχουν αγωνιστεί να κρατήσουν τα έντονα πάθη τους στενά υπό έλεγχο. Αν και ευφυείς και διαφωτισμένες, όλα τα ξωτικά έχουν την ικανότητα για την άγρια βία ..

Προκειμένου να κατασταθεί αυτή η επικίνδυνη και απρόβλεπτη πτυχή της ψυχής τους, οι Λόρδοι Ulthuan ξωτικών, να παραδοθεί στο θυμό ή τη σφοδρή επιθυμία προκειμένου να παρουσιάσει αδυναμία. Κατά συνέπεια, Τα ψιλά ξωτικά ζουν από μια ακριβή θεραπευτική αγωγή των κανόνων και των κωδίκων και αγκαλιάζουν έναν τρόπο της ζωής που υπογραμμίζει την αρμονία, την ισορροπία και την εσωτερική ειρήνη. Μαγική είναι η πηγή ενέργειας των ξωτικών. Με τις χιλιετίες για να ακονίσει τις δεξιότητές τους, είναι λίγη κατάπληξη ότι το Mages Ulthuan είναι μεταξύ των ισχυρότερων επαγγελματιών μαγικού στον κόσμο. Η στοχαστική, λεπτολόγη προσέγγισή τους στη μελέτη του αγώνα, που συνδέεται με την υπομονή και τη διανοητική επιστήμη τους κάνει τα ψιλά ξωτικά, θανάσιμους μαχητές, επίσης.

Στο πεδίο μάχη, οι υψηλοί ξιφομάχοι ξωτικών είναι χαριτωμένοι, εύκαμπτοι, και θανατηφόροι όταν ανιχνεύουν μια αδυναμία στους αντιπάλους τους. Τα ψιλά ξωτικά θα χρειαστούν όλες τις φρόνησης και την ικανότητά τους εάν πρόκειται να επιζήσουν το WAR. Όταν ο Finubar, ο βασιλιάς του Φοίνικα και ο κυβερνήτης Ulthuan, συλλέγουν τους λεπτότερους πολεμιστές του και θέτουν το πανί για τον παλαιό κόσμο για να βοηθήσουν την πολιορκούμενη αυτοκρατορία, είναι απληροφόρητος ότι αυτός και οι σύμμαχοί του είναι ενέχυρα σε μια επιμελημένη πλοκή με σκοπό να αφήσει τον Ulthuan τρωτό σε μια εισβολή. Καθώς ο στόλος του Finubar των longships περνά πέρα από τον ορίζοντα, οι απέραντες σκιές πέφτουν πέρα από το νησί Ulthuan.

Οι ουρανοί από ένα μεγάλο σμήνος των μαύρων κιβωτών που φορτώνονται με τους μισητούς μελαχρινούς πολεμιστές ξωτικών που επιδιώκουν να πάρουν το προγονικό σπίτι τους και να καταστρέψουν για πάντα τους περιφρονημένους ξαδέλφους τους, α ψηλά ξωτικά.

Επιλογές CareerEdit

  1. Swordmaster
  2. Shadow Warrior
  3. White Lion
  4. Archmage

High Elves ΖώνεςEdit

Δείτε επίσηςEdit

ΣύνδεσμοιEdit

Armies of WAR
Dwarfs - The Empire - High Elves - Greenskins - Chaos - Dark Elves

Also on FANDOM

Random Wiki