FANDOM

KnightOfTheBlazingSun

Πατήστε στην εικόνα για μεγαλύτερη ανάλυση

"Η Θεά μάς διατάζει να αναζητούμε τις αδυναμίες του εχθρού και να του επιτιθόμαστε με ανελέητη δύναμη. Κάντε το αυτό σε όλα τα πράγματα - στην αγάπη, στην πολιτική, στον πόλεμο. Για να επιτύχουμε οποιοδήποτε σκοπό - για να νικήσουμε οποιοδήποτε εχθρό, το μόνο που χρειάζεται είναι κοφτερό μάτι, κοφτερό μυαλό και η εύνοια της Θεάς." -Isabella Mauro, Knight of the Blazing Sun

Οι Knights of the Blazing Sun είναι ένα τάγμα ναϊτών αφιερωμένο στη λατρεία της Myrmidia - Θεά του πολέμου και προστάτιδα του πολιτισμού. Ενώ το τάγμα ξεκίνησε στα νοτιότερα μέρη του Παλιού Κόσμου (Old World) τα μέλη του έχουν απλωθεί σε ολόκληρη την Empire τους τελευταίους αιώνες. Κάθε Knight έχει περάσει μια ολόκληρη ζωή γυμνάζοντας τόσο το σώμα όσο και το μυαλό του και είναι το δεύτερο που τους διαφοροποιεί από άλλους πολεμιστές του Παλιού Κόσμου. Αν και είναι σκληροτράχηλοι πολεμιστές, οι Knights of the Blazing Sun σπανίως ταξιδεύουν σε μεγάλες μονάδες. Σε μικρές ομάδες και -ακόμα πιο συχνά- μόνοι, οι Knights of the Blazing Sun ταξιδεύουν στην Empire ψάχνοντας ευκαιρίες να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους, να υπηρετήσουν ως σύμβουλοι και διοικητές και να αποδείξουν την αξία τους στο πεδίο της μάχης.

Η Ειδικότητα του Knight of the Blazing SunEdit

Η φήμη των Knights of the Blazing Sun ρέει περισσότερο από την στρατηγική τους ιδιοφυία από ο,τιδήποτε άλλο. Σε ολόκληρη την Empire, αμέτρητα χωριά, φάρμες και απομονωμένα φυλάκια οφείλουν την επιβίωσή τους στην έγκαιρη άφιξη (και την επακόλουθη ανάληψη καθηκόντων) ενός Knight of the Blazing Sun. Ως Knight, θα εμπλακείς με διοίκηση πεδίου μάχης (battlefield command). Όλοι οι σύμμαχοι με το άκουσμα της φωνής σου θα τεντωθούν να ακούσουν τις διαταγές σου πάνω από την κακοφωνία της μάχης και θα τις ακολουθήσουν χωρίς ερωτήσεις. Με αποτέλεσμα, οι πιθανότητες επιβίωσης θα αυξηθούν στο σημείο που ένα απερίσκεπτο άτομο μπορεί να γίνει ελπίδοφόρο για την προσδοκία της νίκης.

Παίζοντας ως Knight of the Blazing SunEdit

Έχοντας εκπαιδευτεί όλη σου τη ζωή και έχοντας δει και νικήσει τέρατα αδιανόητα για το μέσο πολίτη της Empire, ανησυχείς ελάχιστα για τις δικές σου πιθανότητες στο πεδίο της μάχης. Αντίθετα, θα είσαι συγκεντρωμένος στο να αναλαμβάνεις τις άμυνες σε κάθε σύγκρουση, τόσο με άμεση, φυσική παρέμβαση όσο και δρώντας ως διοικητής στο πεδίο της μάχης. Θα δίνεις διαταγές στους συμμάχους σου και αυτοί που μένουν κοντά και ακούνε τα λόγια σου θα δεχθούν ανεκτίμητα πλεονεκτήματα στο πεδίο της μάχης. Πραγματικά ξεχωριστοί διοικητές θα μπορούν να οδηγήσουν τους συμμάχους τους σε πολλές περιοχές ταυτόχρονα - μα αυτό θα απαιτήσει απόλυτη συγκέντρωση και αποφασιστικότητα.

Πολεμώντας τον Knight of the Blazing SunEdit

Βαριά θωρακισμένος, διαβόητα πονηρός και εξαιρετικά επικίνδυνος από κοντά όταν είναι ανάμεσα στους στρατιώτες του, ο Knight of the Blazing Sun θα πρέπει να είναι ο κύριος στόχος κάθε επίθεσης. Αν μπορέσετε να ρίξετε τον Knight, οι σύμμαχοί του θα χάσουν το ηθικό τους και θα αποδυναμωθούν από τον πανικό-κάνοντας το πιο εύκολο να ηττηθούν. Να προσέχετε το γεγονός ότι- σε αντίθεση με μέλη άλλων ιππότικων ταγμάτων-οι Knights of the Blazing Sun δεν αποστρέφονται τα τεχνάσματα και δεν νιώθουν υποχρεωμένοι να πολεμούν με αυτό που μερικοί θεωρούν "τιμή". Ένας Knight of the Blazing Sun είναι κάτι παραπάνω από πρόθυμος να αφοπλίσει έναν αντίπαλο και να του πάρει το κεφάλι.

Η Μορφή του Knight of the Blazing SunEdit

  • Βαριά, γυαλισμένη ορειχάλκινη πανοπλία, διακοσμημένη με χρωματιστά φτερώματα και περίτεχνα στολίδια
  • Σπαθιά όλων των ειδών-για ένα χέρι (με ασπίδα) και τεράστια σπαθιά για δύο χέρια
  • Τεράστιες ασπίδες που φέρουν το έμβλημα του Blazing Sun

ΣύνδεσμοιEdit

The Empire Careers
Bright Wizard - Warrior Priest - Knight of the Blazing Sun - Witch Hunter

Also on FANDOM

Random Wiki