FANDOM

OrcChoppa

Πατήστε στην εικόνα για μεγαλύτερη ανάλυση

"Τι είναι καλύτερο από έναν choppa; Δύο choppas! Δύο choppas είναι το κάτι παραπάνω...είναι περισσότερη διασκέδαση.... Waaagh!"

- Chopmo, Dung Heap Philosopher

Αχχχ ..οι Choppa! Είναι απλά... ζώα, τέρατα, διψασμένα για βία και αίμα, πολύ καλά εξοπλισμένα, απλά αιματηροί εφιάλτες για να σας κρατήσουν ώρες τρομαγμένους τρέχοντας να ξεφύγετε απο αυτά! Πρόκειται για από τους πιο θανατηφόρους αντίπαλους που θα συναντήσετε ποτέ στην ζωή σας και στην "κάψα" της melee μάχης. Αυτοί είναι οι Choppa, ορκισμένοι στο όπλο τους, και το όπλο τους ορκισμένο σε αυτούς...και η οργή τους αρκετή να προκαλέσει φόβο.

Ειδικότητα των ChoppaEdit

Στην καρδιά του Choppa βρίσκεται ένας θανατηφόρος warrior, αλλά η πραγματική του δύναμη ξεκινάει την λάμψη της στον παροξυσμό της μάχης. Καθώς το ηθικό τους ανεβαίνει (morale > morale abilities), o Choppa γρήγορα ανεβάζει την πιο λυσασμένη οργή (rage). Όσο περισσότερο παλεύει, τόσο έξαλλος και καλύτερος γίνεται...με τα ανελέητα χτυπηματά του να βομβαρδίζουν στην κυριολεξία τον αντίπαλο, κόβοντάς τον κομματάκια. Ο παροξυσμός του (frenzy) τον κάνει δυνατό και σκληρό, ανοιγοντάς του νέες πιθανότητες επίθεσης πολύ επικίνδυνες ή πολύ δύσκολες να προσπαθήσει με διαφορετικό τρόπο. Αυτές οι κινήσεις τον κάνουν να αυξάνει (enhance) την δυναμή του και τις ικανότητές του, ανοίγοντας νέες κινήσεις επίθεσης καθώς η μάχη εξελίσσεται.

Παίζοντας ως ChoppaEdit

Παίζοντας ως Choppa είναι του στυλ "μπουκάρω και χώνω". Μπες στην μάχη και μείνε εκεί πέρα όσο περισσότερη ώρα μπορείς χωρίς να πεθάνεις. Οσο το περισσότερο είσαι σε μια μάχη, τόσο το morale σου ανεβαίνει και τόσο άγριος και επικίνδυνος θα γίνεσαι (berserk). Αυτό θα κάνει τις επιθέσεις σου (χτυπήματά σου) ακόμα πιο δυνατά και θα ξεκλειδώνονται νέα καταστροφικά abilities. Αν και η χρήση αυτών των abilities θα καταναλώνει το morale σου και έτσι θα μειώνει την δύναμη σου για μάχη. Εσύ θα πρέπει να αποφασίσεις αν είναι πιο σημαντικό να διατηρήσεις τον παροξυσμό σου (berserker frenzy) ή να τον χρησιμοποιήσεις για να εκτοξεύσεις ένα powerful attack στον αντίπαλό σου. Πρέπει επίσης να θυμάσαι ότι η αντοχή σου δεν είναι τόσο ισχυρή από θέμα εξοπλισμού όπως στην περίπτωση των Black Orc. Είσαι λιγότερα καλά ντυμένος από αυτούς και γενικότερα less durable. Μπορεί η μάχη να είναι από μόνη της ευκολότερη, αλλά σίγουρα χρειάζεται στρατηγική για το πόσο καλός θα είσαι και το πόσο θα κρατήσεις αυτή την οργή σου στην μάχη.

Πολεμώντας ChoppasEdit

Οι Choppa χρειάζονται χρόνο για να γεμίσουν full αποτελεσματικότητα, άρα ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης είναι να τους εξοντώσετε νωρίς νωρίς στην μάχη. Εάν αυτό δεν γίνει σχεδόν αμέσως, θα χρειαστεί να μειώσετε ή να εμποδίσετε την ικανότητα του Choppa να αποκτά morale και να τον κρατάτε μακριά από το berserk frenzy. Χρησιμοποιώντας anti-morale attacks θα καθυστερήσετε την άνοδο της δύναμής του, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον εαυτό σας να τον κόψει πρίν σας στείλει από κει που ήρθατε.

Η εμφάνιση του ChoppaEdit

Χρησιμοποιεί light και moderate armor για να του επιτρέπει την άνετη κίνηση. Χειρίζεται τσεκούρια (choppas) με διάφορους και θανάσιμους τρόπους. Φυσιογνωμικά γίνεται πιο απειλητικός καθώς η οργή του μεγαλώνει.

ΣύνδεσμοιEdit

Greenskins Careers
Black Orc - Orc Choppa - Goblin Shaman - Goblin Squig Herder

Also on FANDOM

Random Wiki