FANDOM

ShadowWarrior

Πατήστε στην εικόνα για μεγαλύτερη ανάλυση

"Χάσαμε τις οικογένειές μας, τους τόπους μας και την αθωότητά μας. Ακόμα και το ίδιο μας το είδος μας κοιτάζει με μάτια καχυποψίας, θυμούμενοι μόνο την βαρβαρότητα του Malekith και του είδους του και όχι την καλοσύνη αυτών που απομείναν. Αυτοί είναι οι λόγοι που πολεμάμε κάτω από την Σκιά του Πολέμου, γιατί η λύτρωση μπορεί μόνο να προέλθει από δάκρυα και αίμα. Όταν ο Malekith αναπνέυσει το τελευταίο χτύπημα από το ατσάλι της Nagarythe, τότε θα ζητήσουμε συγχώρεση από την Lileath. Αλλά μέχρι να ρθει αυτή η μέρα, τίποτα δεν θα σταθεί εμπόδιο στο μονοπάτι της εκδίκησης μας..."

- Filamar ο Swift, Shadow Warrior της Nagarythe

Όταν η Nagarythe διασπάστηκε από εμφύλιο πόλεμο, τα περισσότερα από τα Elves εκεί, πήραν το μέρος του Βασιλιά Μάγου (Witch King), γίνοντας αργότερα Dark Elves. Αυτοί που ήταν πιστοί στον Phoenix King ορκίστηκαν να πολεμήσουν τον Malekith και τις προδότριες δυνάμεις του. Αυτα τα φανατικά-ένδοξα Elves γίναν Σκιεροί Πολεμιστές (Shadow Warriors). Τα πιό σκοτεινά, απαίσια και βίαια High Elves. Οι Shadow Warriors είναι άρχοντες της ενέδρας και του αντάρτικου πολέμου. Χτυπάνε γρήγορα και αθόρυβα με θανατηφόρα εύστοχα βέλη από τα μακρυά τους τόξα, πριν εμφανιστούν ξαφνικά μπροστά για να σφάξουν τους επιζήσαντες με τα σπαθιά τους.

Ειδικότητα του Shadow WarriorEdit

Οι Shadow Warriors της Nagarythe κυνηγάν τον Σκοτεινό τους Πόλεμο εναντίον των Dark Elves με συγκεντρωμένο μυαλό. Για να πετύχει το σκοπό του ένας Shadow Warrior, προπονείτε συνεχώς ακατάπαυστα, τελειοποιώντας τις τεχνικές που κυρίως αφορούν μια πλευρά ή στρατηγική μάχης. Αυτές οι "στρατηγικές μανούβρες" μπορούννα διακριθούν σε τρεις κύριες κατηγορίες: Ανίχνευση, Αποστολή και Εκτέλεση. Η Ανίχνευση (Scouting) αποτελεί την τεχνική της κίνηση εντός περιοχής πάνω από στρατιώτες και σημαδεύοντας από απόσταση σε κρίσιμες περιοχές. Η Αποστολή (Skirmish) συγκεντρώνεται σε τακτικές χτυπήματος και τρέξιμου χρησιμοποιώντας μικρής εμβέλειας χτυπήματα με τόξο που μπορούν να εκτοξευθούν πάνω στην κίνηση. Η Εκτέλεση (Assault) συγκεντρώνεται στην σφαγή των εχθρών τους σε κοντινή απόσταση με γρήγορες, και ευλίγιστες επιθέσεις από το μακρύ τους σπαθί. Αυτές οι τακτικές σε συνδυασμό με την δίψα του Shadow Warrior για εκδίκηση, έχουν ως αποτέλεσμα την δημιουργία ενός επιθετικού πολεμιστή ικανού να δρα μόνος του ή ως Ανιχνευτής για κάποια μεγάλη ομάδα ατόμων.

Παίζοντας ως Shadow WarriorEdit

Για να επιτύχετε ως Shadow Warrior πρέπει προσεχτικά να παρατηρείτε την ροή της μάχης και να επιλέγετε σοφά την καλύτερη δυνατή στρατηγική για την ανάλογη περίπτωση που είστε. Ένας Shadow Warrior πρέπει πάντα να είναι ενήμερος για την τοποθεσία του αντιπάλου του. Αυτό είναι σημαντικό για να διεξάγει τις περισσότερες κινήσεις του (μανούβρες) και ικανότητές του. Ένας Shadow Warrior πρέπει να πολεμάει επίσης, με τα μυαλά πάνω στο κεφάλι του, γνωρίζοντας ότι η εκδίκηση που νοιώθει μέσα του πρέπει να χυθεί μόνο όταν είναι η κατάλληλη στιγμή, για να χτυπήσει τον αδύνατο εχθρό του. Αυτή η "βραστή" οργή θα προσθέσει δύναμη στα περισότερα χτυπήματά του , επιτρέποντας του έτσι να σκοτώσει γρήγορα έναν κατάλληλα αδύναμο εχθρό.

Πολεμώντας με τον Shadow WarriorEdit

Όταν μάχεστε με έναν Shadow Warrior πρέπει να έχετε υπόψην την καλή του ευκινησία, και να την μειώσετε ή να την διώξετε εντελώς. Εάν ως melee κλάση δεν το καταφέρετε, τότε αυτός θα μετακινείτε, έχοντάς σας σε απόσταση και θα σας κάνει επιθέσεις απο μακρυά, γίνοντας δύσκολο να τον πιάσετε. Οι παίχτες που έχουν μια κλάση που βαράει από απόσταση, πρέπει να τον κρατούν σε μια φυσιολογική απόσταση. Ακόμα θα πέρνουν βέβαια μια γεύση της μακρυά τοξοβολής του, αλλά γίνεται πιο δυνατός όταν βαράει από κοντινότερη απόσταση. Τότε μόνο θα μπορεί να προκαλέσει ικανότητες που κόβουν ξόρκια.

Η εμφάνιση του Shadow WarriorEdit

  • Περίτεχνη και χειροποίητη δερμάτινη ελαφρυά πανοπλία και scale mail armor (light leather).
  • Χοντρές κουκούλες και μανδύες, ριγμένες πάνω από cloaks.
  • Βαστάει τελειοποιημένα χειροποίητα μακρυά τόξα και ένα λεπτό κοφτερό μακρύ σπαθί Elf.

AbilitiesEdit

WAR_expand.gif Παρακαλούμε βοηθήστε στην επέκταση του άρθρου.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα συζήτησης.
Όλα τα άρθρα που χρειάζονται επέκταση θα τα βρείτε εδώ.

Actions Tactics Morale

ΣύνδεσμοιEdit

High Elves Careers
Swordmaster - White Lion - Shadow Warrior - Archmage

Also on FANDOM

Random Wiki