FANDOM

WarriorPriest

Πατήστε στην εικόνα για μεγαλύτερη ανάλυση

"Πού είναι η πίστη σας αυτή τη σκοτεινή μέρα; Το Χάος εκστρατεύει εναντίον σας-θα αφήσετε αυτά τα κτήνη να καταστρέψουν τα σπίτια σας, ή θα εμπιστευθείτε τον Sigmar και θα πολεμήσετε; Εμπρός άντρες, και αποκρούστε αυτόν τον όχλο του Χάους! Για την Αυτοκρατορία! Για τον Sigmar!" -Damaslaus VanNemut, Αρχιερέας του Sigmar

Ένας Warrior Priest του Sigmar είναι ένας ατρόμητος άρχοντας της μάχης και ακούραστος υπερασπιστής της πίστης. Αυτοί οι ιεροί πολεμιστές είναι το σφυρί της εκκλησίας, υπηρετώντας τόσο στην υπεράσπιση της Empire όσο και στην προώθηση των σκοπων της εκκλησίας. Ένας θανατηφόρος πολεμιστής στη μάχη σώμα με σώμα, o Warrior Priest βασίζεται στις ευλογίες του θεού του για να τον προστατεύσει στη μάχη. Ο ζήλος του για μάχη ενισχύει περαιτέρω τη Δίκαιη Οργή του (Righteous Fury), διευρύνοντας τη δύναμη που παρέχει η Δίκαιη Οργή στους σύντροφους και συμμάχους του. Με το μεγαλείο του θείου να δυναμώνει το χέρι του και να προστατεύει τους πιστούς, ο Warrior Priest είναι ένας θανάσιμος μαχητής και παράλληλα ένας κραταιός υποστηρικτικός χαρακτήρας.

Η Ειδικότητα του Warrior PriestEdit

Για τον Warrior Priest, η πίστη είναι ζωή. Ο Sigmar απαιτεί θάρρος στην άμυνα της Αυτοκρατορίας, και παρέχει τις πιο σπουδαίες ευλογίες σε αυτούς που επιδεικνύουν αυτό το χαρακτηριστικό. Η Δικαία Οργή ενός Warrior Priest δυναμώνει με κάθε χτύπημα στους εχθρούς της Αυτοκρατορίας. Όσο η Δικαία Οργή του μεγαλώνει, οι δυνάμεις του αναπτύσσονται ενώ οι εχθροί του πληγώνονται πιο άγρια και οι σύμμαχοί του προστατεύονται από μεγαλύτερο κακό. Με αρκετή Δίκαιη Οργή, η θεϊκή του δύναμη αφιερωμένη στις ενάρετες προσευχές και κυρήγματά του, διευρύνεται πέρα από τον άμεσο κύκλο της Δικαίας Οργής σε όλους αυτούς που μπορούν να ακούσουν τη φωνή του.

Παίζοντας ως Warrior PriestEdit

Ως Warrior Priest, η θέση σου είναι στη μάχη. H Δίκαιη Οργή σου μεγαλώνει όσο πατάσσεις τον εχθρό στο όνομα του Sigmar, και οι θεϊκές σου δυνάμεις μεγαλώνουν με τη Δίκαιη Οργή. Οπότε, για να αγγίξετε την κορυφή της ισχύος σας πρέπει να συμμετάσχετε στη μάχη. Οι προσευχές σου φέρουν τη δύναμη του θεού σου να παίρνουν ζωή, ή να τη δίνουν πίσω, αλλά είναι σχεδιασμένες να συμπληρώνουν τις δυνατότητες σου στη μάχη σώμα με σώμα. Οι ευλογίες σου φέρνουν ισχυρά δώρα σε αυτούς γύρω σου, αλλά πρέπει να είσαι κοντά στη μάχη για να τους φτάσουν τα λόγια σου. Για να κάνεις τη δουλειά σου πρέπει να θέσεις τον εαυτό σου σε ρίσκο, μα σε αυτήν την επικίνδυνη θέση είσαι πιο ισχυρός.

Πολεμώντας το Warrior PriestEdit

Ένας Warrior Priest μπόρει γίνει ένας θανατηφόρος αντίπαλος, και πολύ δύσκολος να σκοτωθεί αν δεν είστε προετοιμασμενοι να ανταποδώσετε και τις δυνατότητες στη μάχη σώμα με σώμα και τις θεϊκές του δυνατότητες. Η πίστη του είναι μια δυνατή ασπίδα, για αυτό για να τον νικήσετε πρέπει να σπάσετε τη Δίκαιη Οργή του, είτε αφαιρώντας την ικανότητά του να την αποκτήσει, ή αποτρέποντας τον να τη χρησιμοποιήσει. Το να αφαιρέσετε τη Δίκαιη Οργή του σημαίνει να συμπλακείτε μαζί του χωρίς να τον αφήσετε να συμπλακεί μαζί σας -μια καλή στρατηγική για όσους πολεμούν από μακριά- μα η διακοπή των θεϊκών ικανοτήτων του θα είναι καλύτερη στρατηγική για όσους πρέπει να τον πλησιάσουν για να τον πολεμήσουν. Χωρίς τις δυνάμεις της Δίκαιας Οργής του, ο Warrior Priest θα γίνει πολύ πιο ευάλωτος στην επίθεσή σας.

Η Μορφή του Warrior PriestEdit

  • Μέτρια αρματωμένος με πανοπλία θώρακος φορεμένη πάνω από μια μακριά ρόμπα και θρησκευτικές περιβολές
  • Χείρίζεται ένα πανίσχυρο πολεμικό σφυρί ή ένα μεγάλο σφυρί σύμφωνα με τις καλύτερες παραδόσεις του προστάτη θεού του
  • Στολισμένος με σύμβολα, βιβλία, εμβλήματα και διάφορα άλλα θρησκευτικά είδη

Warrior Priest of Sigmar Career MasteriesEdit

Οι Warrior Priests λατρεύουν τον Sigmar, τον πρόσφατα θεοποιημένο ήρωα που ένωσε τις φυλές των ανθρώπων και σχημάτισε την Αυτοκρατορία καιρό πριν. Για την τιμή του θρυλικού πατέρα τους, οι Warrior Priests γυρεύουν να ακολουθήσουν το μονοπάτι του Sigmar με το να εξαγνίζουν την Αυτοκρατορία με ισάξιες ποσότητες προσευχής και δύναμης. Τρέχουν στην μάχη φωνάζοντας με ιερούς ψαλμούς και κουβαλώντας τα ιερά σφυριά πολέμου που κουβαλάνε το όνομα του θεού τους. Αποδεικύοντας την αφοσίωση τους και την δικαιοσύνη τους με θάρρος στην μάχη, είναι χρισμένοι με ιερές δυνάμεις, που σχηματίζονται με την μορφή θεραπευτικών ικανοτήτων. Η παρουσία τους στα εμπρός της μάχης, εμπνέει συνεχώς τους πολεμιστές υπερασπιστές της Αυτοκρατορίας.

Warrior Priest Mechanic (τακτικές)Edit

Ο Sigmar είναι θεός πολέμου, και οι ιερείς του αποκτούν την ιερή εύνοια του εφόσον παλεύουν για την υπεράσπιση της Αυτοκρατορίας που έχτισε πριν καιρό. Το ιερό σύμφολο του Sigmae είναι ένα σφυρί (hammer), και οι Ιεροί Πολεμιστές έχουν αφομιώσει αυτό το πολεμικό σφυρί ως ιερό αντικείμενο του πατέρα τους, χρησιμοποιώντας το στην μάχη. Η Δίκαιη Οργή του Sigmar γεμίζει τον κάθε Warrior Priest, με το κάθε χτύπημα του όπλου τους στην μάχη, και αυτή η ιερή δύναμη είναι που τους γεμίζει τα θεραπευτικά μαγικά τους. Αυτό αποτελεί κατα καποιο τρόπο ταυτόχρονα ελευθερία και περιορισμό για τους Ιερείς - αφού όλα τους τα μαγικά εξαρτόνται από αυτή την Δικαια Οργή, μπορούν και να μπουν σε μάχη σώμα με σώμα και να έχουν ακόμα αποθέματα αυτής της δύναμης για να θεραπευτούν, αλλά ταυτόχρονα, αυτές οι θεραπευτικές ιδιότητες τους γίνονται δραματικά πιο περιορισμένες όταν δεν υπάρχουν αντίπαλοι γύρω του.

Warrior Priest MasteriesEdit

Masteries:

Path of Salvation (Ο δρόμος της σωτηρίας)Edit

Το Path of Salvation συγκεντρώνεται σε ιερή μαγεία, κυρίως σε ικανότητες θεραπευτικές. Ένας παίχτης που ειδικεύεται στον δρόμο αυτό, θα γίνει πάρα πολύ δυνατός healer, αν και ακόμα θα χρειάζεται να βρίσκονται συνεχώς μπροστά στην μάχη και σε επιθέσεις σώμα με σώμα για να ανεβάσουν Righteous Fury.

Path of Grace(ο δρόμος της επιείκειας)Edit

Το Path of Grace είναι επικεντρωμένο γύρω από τα melee attacks (μάχη σώμα με σώμα) που εμπνέουν και μπουστάρουν τον Warrior Priest και τους συμμάχους του. Ένας Master of Grace θα είναι ικανός ταυτόχρονα να προκαλεί όλεθρο σοτυς εχθρούς του με το σφυρί του και να ενδυναμώνει και τους συμμάχους του, κάνοντας τον έτσι πολύ χρήσιμο παίχτη για να βρίσκεται δίπλα-δίπλα με τους συμμάχους του.

Path of Wrath ( ο δρόμος της οργής)Edit

Το Path of Wrath συγκεντρώνεται σε μάχες σώμα με σώμα που αδυνατούν, εμποδίζουν και παρενοχλούν τους αντίπαλους παίχτες. Αυτός που ειδικεύεται σε αυτόν τον δρόμο θα είναι σίγουρα ο ποιο επιθετικός χαρακτήρας Warrior Priest, αφού θα προκαλεί πόνο στον αντίπαλο αλλά και θα τον κάνει αδύναμο ταυτόχρονα με το ιερό σφυρί του.

AbilitiesEdit

WAR_expand.gif Παρακαλούμε βοηθήστε στην επέκταση του άρθρου.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα συζήτησης.
Όλα τα άρθρα που χρειάζονται επέκταση θα τα βρείτε εδώ.

Actions Tactics Morale

ΣύνδεσμοιEdit

The Empire Careers
Bright Wizard - Warrior Priest - Knight of the Blazing Sun - Witch Hunter

Also on FANDOM

Random Wiki