FANDOM

WhiteLion

Πατήστε στην εικόνα για μεγαλύτερη ανάλυση

"Μην ξεγελιέστε από την υπέροχη ομορφία της Chrace, γιατί πίσω από αυτήν την μάσκα της σειρήνας κρύβεται ένα θηρίο σαν κανένα άλλο. Όχι, οχι δεν μιλάω για τον Λέοντα Πολέμου αλλά για τον αφέντη του τον Άσπρο Λέοντα, αυτόν που μπορεί να φέρει μαζί του ένα τέτοιο θηρίο!"

- Kitharl Woodwalker, Huntsman of Chrace

Τα Ξωτικά των βόρειων βασιλείων είναι σκληροτράχυλα και αυτοτελή. Ζούν στην άγρια φύση του βορειου άκρου της Ulthuan. Η χώρα της Chace βρίσκεται εκεί εναντια στην εισβολή και οι κυνηγοί της καλύπτουν τις περιοχές των δασών εκεί, κοιτώντας για ομάδες Dark Elf, κατάσκοπους και εκτελεστές. Υπήρξε κάποτε μια τέτοια ομάδα κυνηγών που έσωσαν τον Caledor από τον σίγουρο θάνατο από τα χέρια ενός εκτελεστή. Αυτοί οι κυνηγοί , έγιναν γνωστοί ως "Άσπροι Λέοντες".  Ένα όνομα που παρθηκε από το κουράγιο και την αποτελεσματικότητά τους στην μάχη, και οι γούνες τους αποκτήθηκαν με το σφάξιμο ενός μεγάλου Άσπρου Λέοντα σε μια μόνο απλή μάχη. Βαθιά ριζωμένοι στο φυσικό κόσμο, οι Chacian Κυνηγοί δεν σκοτώνουν τα άσπρα λιοντάρια δίχως λόγο, και μάλιστα οι καλύτεροι από αυτούς είναι γνωστοί για την φροντίδα των μικρών νεογνών τους, σε δυνατούς Λέοντες Πολέμου που τα εκπαιδεύουν εναντίον των εχθρών τους στην μάχη.

Ειδικότητα του White Lion - "War Lions" (Λέοντες Πολέμου)Edit

Ενώ η πλειοψηφία των White Lions υπηρετούν ως υπήκοοι φρουροί του Phoenix King, υπάρχει μια μικρή μειονότητα κυνηγών που στηρίζονται στην φύση και στον ευατό τους και αποτελούν τους War Lions of Chrace.  Ένα λιονταράκι σίγουρα θα γίνει ένα αιμοδιψές κτήνος εάν αφηθεί στην άγρια φύση, αλλά με εξαίσια φροντίδα μπορεί να γίνει άνετα τόσο πιστό όσο και ένα Γεράκι. Έτσι με την καλοσύνη των White Lions και την εξαιρετική τους φροντίδα στο να τα δαμάζουν, αυτά τα λιοντάρια δένονται γρήγορα με τον δαμαστή τους και αποκτούν απίστευτη πίστη σε αυτούς. Προστατευόμενα από τους αφέντες τους και την εκ γεννετής υπερηφάνειά τους, αυτά τα λιοντάρια είναι γνωστά με το όνομα Λέοντες Πολέμου, επειδή είναι τα πιο αποτελεσματικά όπλα στο πεδίο μάχης.

Τα Γηραιότερα War Lions είναι μια απειλή στο πεδίο της μάχης, βάζοντας δυνατά άρματα πάνω τους που κουβαλάν τους αφέντες τους στην μάχη. Τα μικρότερα , λιγότερο εμπειρικά Λιοντάρια Πολέμου ακολουθάν τους αφέντες τους στην μάχη εκεί όπου ο κυνηγός να μπορεί να τα προσέχει, και να τα εκπαιδεύει στην μάχη. Ας τρέμουν αυτοί που θα έχουν το θάρρος να επιτεθούν στον κυνηγό και στο λιοντάρι του! Για αυτός ο θάνατος είναι αναπόφευκτος, η μόνη ερώτηση που μένει πλέον είναι : Θα παιθάνουν από το τσεκούρι ή από το νύχι;

Παίζοντας ως White LionEdit

Παίζοντας ως  White Lion πρόκειται κυρίως για συνεργασία μεταξύ του κυνηγού και του θηρίου του. Και ο Άσπρος Λέοντας αλλά και ο Λέοντας Πολέμου είναι δυνατοί ξεχωριστοί πολεμιστές, αλλά μόνο όταν δουλεύουν μαζί γίνονται τρόμος για τον αντίπαλο. Με προσεχτική φροντίδα ο κυνηγός θα πάρει το λιονταράκι και θα το εκπαιδεύσει για να γίνει μαζί του καλός πολεμιστής και αυτός και το ίδιο. Έτσι εξελίσσεται σε ένα πραγματικά θηρίο (μεγαλώνει,αποκτά πανοπλία, κλπ.). Το θέμα όμως είναι πως κάποιος θα μεγαλώσει το λιοντάρι του. Μερικά Λιοντάρια Πολέμου εκπαιδεύονται στο να γίνουν βίαιοι πολεμιστές, έτσι ώστε να διώξουν τον εχθρό μακρυά από τον αφέντη τους και τους συμμάχους του, δίνοντας του την ευκαιρία να χτυπάει ανενόχλητος στα όπισθεν του αντιπάλο. Και άλλοι τα εκπαιδεύουν έτσι ώστε να επιτίθονται από πίσω από τον αντίπαλο εφόσον αυτός (o White Lion) έχει κάνει την πρώτη κίνηση ήδη.

White Lion Career Masteries (ταλέντα)Edit

Path of the Hunter (Δρόμος του Κυνηγού):Edit

Οι White Lions  που επιλέγουν αυτόν τον δρόμο ασπάζονται τους νόμους της άγριας φύσης και πολεμάνε δίπλα δίπλα στο Λιοντάρι τους. Αυτοί οι 2 λοιπόν χώνονται στην μάχη χεράκι-χεράκι σε μια ισορροπιμένη επίθεση που είναι ικανή να χύσει το αίμα πολλών εχθρών άκομα. Η ζημιά όμως που σκάτε σε έναν αντίπαλο μόνο είναι πιο μικρή, επειδή δεν υπάρχει έτσι καλός συγχρονισμός μεταξύ των 2 (λιονταριού-αφέντη).

Path of the Axeman (Δρόμος του Τσεκουράνθρωπου):Edit

Οι White Lions που επιλέγουν αυτό το μονοπάτι των τσεκουριών, προτιμούν τα τσεκούρια αντί για το λιοντάρι. Έτσι παλεύουν αυτοί (κάνουν την περισσότεροι δουλειά σε πόνο) και αφήνουν το λιοντάρι για να παραπλανήσει τον εχθρό. Έτσι πάνω στον αντιπερισπασμό του ο εχθρός στέκεται ακάλυπτος και σκάτε εσείς μύτη και του παίζετε μια με την τσεκούρα και πάρτονε κάτω.

Path of the Guardian (Δρόμος του Προστάτη):Edit

Εδώ οι White Lions συγκεντρώνονται στο να τραβήξουν την προσοχή από το Λιοντάρι τους ή κάποιο μέλος της ομάδας τους. Ο δρόμος λοιπόν αυτός δεν αυξάνει άμεσα δηλαδή την άμυνα του Κυνηγού απλά εστιάζεται περισσότερο στην μείωση της δύναμης του αντιπάλου (και στην ζημιά που προκαλεί) και τους αποσπά από το Λιοντάρι ή απο ξεχωριστά μέλη της ομάδας τους.

Παλεύοντας τον White LionEdit

Αντιμετωπίζοντας έναν White Lion σε κοντινή μάχη είναι δύσκολη περίπτωση. Όχι μόνο επειδή είναι ένας πολύ καλός πολεμιστής αλλά επειδή έχετε να κάνετε και με τον βίαιο φίλο του, τον War Lion. Ο καλύτερος τρόπος για να νικήσετε αυτό το ζεύγος, είναι να σκοτώσετε τον αφέντη από μακρυά, επειδή το Λιονταρι από μόνο του, ενώ είναι ήδη δυνατό, δεν μπορεί όμως να ανταπεξέλθει χωρίς τις οδηγίες καθοδήγησης του αφέντη του.

Εάν είστε χαρισμένοι με την δύναμη της κλειστής μάχης και πρέπει να αντιμετωπίσετε τον White Lion, πρέπει επίσης να προσέξετε και τον φίλο του τον Λιονταρίνο Γλώσσα .. Οπότε θα ακολουθήσετε τακτικές μάχης 1 vs 2. και να αποφασίσετε ποιος από αυτούς τους 2 είναι περισσότερο μάγκας για να τον φάτε πρώτο.

Η εμφάνιση του White LionEdit

Δερμάτινη ανθεκτική πανοπλία και mail armor, μέσα σε γούνινο δέρμα. Κουβαλάει μεγάλα Τσεκούρια των High Elf με ξύλινη λαβή.

Εμφάνιση του War Lion (του λέοντα)Edit

Όσο προχωράει σε ηλικία, μεγαλώνει και αλλάζει εμφάνιση. Περίτεχνη προστασία και εξοπλισμός για τα Μεγάλα Λιοντάρια (Elder War Lions).

AbilitiesEdit

WAR_expand.gif Παρακαλούμε βοηθήστε στην επέκταση του άρθρου.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα συζήτησης.
Όλα τα άρθρα που χρειάζονται επέκταση θα τα βρείτε εδώ.

Actions Tactics Morale

ΣύνδεσμοιEdit

High Elves Careers
Swordmaster - White Lion - Shadow Warrior - Archmage

Also on FANDOM

Random Wiki