FANDOM

WitchElf

Πατήστε στην εικόνα για μεγαλύτερη ανάλυση

Οι πλέον πολεμοχαρείς λάτρεις του Khaine είναι οι λεγόμενες και Νύφες του, γνωστές και σαν Witch Elves (Maibd την γλώσσα τους). Πρόκειται για αίρεση αποτελούμενη αποκλειστικά απο warrior priestesess. Οι Witch Elves θεωρούν τα πεδία των μαχών, ναούς του Khaine όπου αυτοκτονικά σχεδόν αποδεικνύουν την πίστη τους με το να χύνουν το αίμα των αντιπάλων. Στην ηγεσία της αίρεσης βρίσκονται high priestesess που ονομάζονται Ηags ,που λούζονται με αίμα για να κρατήσουν αιώνια την νιότη τους. Η Morathi ,μητέρα του Malekith, ίδρυσε την αίρεση αν και τώρα στην κορυφή της ιεραρχίας βρίσκεται η Crone Hellebron ,η γηραιότερη των Hags.

Η ιερότερη νύχτα του χρόνου για τα Dark Elves είναι η λεγόμενη Death night. Κατά την διάρκεια της νύχτας αυτής οι Witch Elves ξεχύνονται στους δρόμους των πόλεων αρπάζοντας οποιονδήποτε (σκλάβο η Dark Elf) και οδηγώντας τον για Θυσία στους ναούς του Khaine. Φθάνουν σε σημείο να μπαίνουν ακόμα και στις οικίες πράγμα που οδήγησε τις περισσότερες οικογένειες να οχυρώνονται πίσω απο τις πόρτες και τα παράθυρα . Κατά την διάρκεια της νύχτας αυτής, οι Witch Elves κλέβουν και παιδιά. Τα νεαρά κορίτσια εκπαιδευονται να γινουν μελλοντικες νυφες του Khaine. Tα αγορια ριχνονται σε καζανι με αιμα που βραζει. Αυτα που θα επιζησουν θα εκπαιδευτούν σαν πραγματικοί μύστες του Khaine: οι φοβεροί assasins. Την αυγή της επόμενης μέρας είναι έθιμο για τους επιζήσαντες να θυσιάζουν κάποιον από τον οίκο τους (συνήθως αγαπημένο σκλάβο η γηραιό συγγενή) ως ευχαριστία στον Κhaine που άφησε αλώβητη την οικογένεια τους.

Οι Witch Elves είναι θυληκά-elves που είναι παντρεμένες με τον Khaine, τον Lord of Murder, σε ιερετολεστία που έγινε μεσάνυχτα γεμάτη μαγεία και θυσίες αίματος. Οι ωραίες εμφανίσεις των κοριτσιών της Ulthuan δεν συγκρινονται με την ομορφιά των Witch Elves. Οι Witch Elves θα πηγαίνουν στον πόλεμο μαζί με τις στρατιές των Dark Elf, ικανές να αποδείξουν την ικανότητά τους στα μάτια του θεού τους. Για αυτές το πεδίο μάχης είναι απλά ακόμα ένας ναός του Khaine, και οι κραυγές των πεσόντων θα ακούγονται ως προσευχές για αυτές.

Ειδικότητα των Witch ElfEdit

Οι νύφες των Khaine είναι φανατικές πολεμίστριες. Χειρίζονται μακρυά daggers θυσίας που στάζουν με θανατηφόρο δηλητήριο. Αυτές οι πολύ γρήγορες και ευκίνητες πολεμίστριες τρέχουν γύρω γύρω στην μάχη αφήνοντας μόνο αίμα και καταστροφή. Όσο πιο πολύ αίμα χύνουν, τόσο θα παίρνουν δύναμη για μάχη. Καθώς το frenzy των Witch Elf θα μεγαλώνει , τόσο περισσότερα κόλπα θα κάνουν στην μάχη. Επίσης θα διαθέτουν και μια σημαντική άμυνα.

Παίζοντας ως Witch ElfEdit

Μια Witch Elf μπορεί να είναι μια ασταμάτητη δύναμη θανάτου και καταστροφής κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες. Επιλέγοντας τους στόχους τους προσεχτικά, η Witch Elf μπορεί να νικήσει μια μάχη σε πολύ λίγο χρόνο. Μία Witch Elf προτιμάει να πολεμάει από κοντά ελαφριά ντυμένους αντιπάλους, εκεί που τα επικίνδυνα δηλητήρια της μπορούν να βρουν ακάλυπτη σάρκα. Χρησιμοποιώντας συνδυασμό γρήγορων χτυπημάτων, η Witch Elf ανεβάζει την ποσότητα Frenzy και εκτελεί πολύ δυνατά χτυπήματα που θα προβούν θανατηφόρα για τους εχθρούς της. Όταν αντιμετωπίζουν έναν πολύ καλά και βαριά ντυμένο αντίπαλο, οι Witch Elf στηρίζονται στην ευεληξία τους για επιβίωση έτσι ώστε να μπορέσουν να αποδυναμώσουν την άμυνα του αντίπαλου και να στην τελική να το προκαλέσουν το θανατηφόρο χτύπημα.

Παλεύοντας με την Witch ElfEdit

Το κλειδί για την ήττα μιας Νύφης του Khaine δεν στηρίζεται στην ομορφιά της γρηγοράδα της. Όταν έρχεστε αντιμέτωπος με μια Witch Elf η καλύτερη αντιμετώπιση στο απίστευτο damage της είναι να απαντήσετε ανάλογα. Οι Witch Elves πληρώνουν για την ταχύτητά τους και την ευελιξία τους και έτσι δεν έχουν καθόλου καλές άμυνες, και γνωρίζοντάς το αυτό είναι και το κλειδί της επιτυχίας σας. Πρέπει να την κρατήσετε το έδαφος τους για να μην τις αφήσετε να ανέβει το Frenzy τους ή να ελπίζετε ότι μπορείτε να την κόψετε πριν σας κόψει αυτή με το φιλί του θανάτου της.

Η εμφάνιση της Witch ElfEdit

  • Lightly armored και ευελιξία, ικανή να φτάσει κοντά από μεγάλες αποστάσεις γρήγορα και να χτυπησει
  • Κρατά μεγάλα μαχαίρια θυσίας (daggers) γεμάτα θανατηφόρο δηλητήριο
  • Το Armor της έχει μυτερούς γάντζους και κομμάτια μετάλλου.

AbilitiesEdit

WAR_expand.gif Παρακαλούμε βοηθήστε στην επέκταση του άρθρου.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα συζήτησης.
Όλα τα άρθρα που χρειάζονται επέκταση θα τα βρείτε εδώ.

Actions Tactics Morale

ΣύνδεσμοιEdit

Dark Elves Careers
Black Guard - Witch Elf - Sorceress - Disciple of Khaine

Also on FANDOM

Random Wiki