FANDOM

WitchHunter
"Aυτοί οι απλοί, φτωχοί άνθρωποι - πολύ τρομαγμένοι ή αργόστροφοι για να δουν την ευτέλεια και το κακό ανάμεσά τους. Ουρλιάζουν και παραπονιούνται για τις...ανένδοτες μεθόδους μου, αλλά ποιος από έσας μπορεί να πει πως το να κρεμάσεις μισό χωριό είναι μεγάλο κόστος για τη βεβαιότητα πως η διαφθορά αποκαλύφθηκε και καταστράφηκε αυτή την ημέρα;"

- Ernst Traugott, Ναΐτης Witch Hunter

Ο Witch Hunter είναι ένας ακούραστος εχθρός του Χάους, της σκοτεινής μαγείας και της μαγγανείας όλων των ειδών. Όσο το στίγμα του Χάους συνεχίζει να απλώνεται και όλο και περισσότεροι άνθρωποι ελκύονται από τις σκοτεινές τέχνες, ο ρόλος του Witch Hunter γίνεται όλο και πιο σημαντικός για την Empire. Γρήγορος, πονηρός και θανατηφόρος, αποδίδουν ανελέητη δικαιοσύνη σε οποιονδήποτε υπηρετεί το Χάος. Ενώ οι άνθρωποι της Empire συμφωνούν πως η δουλειά των Witch Hunters είναι ιδιαιτέρως σημαντική, λίγοι είναι οι πολίτες που δεν νιώθουν το οδυνηρό συναίσθημα του τρόμου όταν βλέπουν έναν, γιατί είναι κατανοητό ότι οι περισσότεροι Witch Hunters θα προτιμούσαν να κάψουν ένα ολόκληρο χωριό από το να αφήσουν έναν έστω ακόλουθο του Χάους να ξεφύγει.

Η Ειδικότητα του Witch HunterEdit

Το μοναδικό κίνητρο του Witch Hunter είναι να ξετρυπώνει και να καταστρέφει τη διαφθορά. Για αυτό το σκοπό, χρησιμοποιούν διάφορα εργαλεία και τακτικές για να αποδυναμώσουν τους αντιπάλους τους και να μειώσουν την αποφασιστικότητά τους μέσω της Ανάκρισης (Interrogation) πριν παραδώσουν την Τελική Κρίση τους (Judgment). Γρήγορος και ευκίνητος, ο Witch Hunter είναι επικίνδυνος στις κοντινές αποστάσεις, ειδικά όταν πλησιάζει έναν ανυποψίαστο ή αιφνιδιασμένο στόχο από πίσω. Ο Witch Hunter συχνά θα χρησιμοποιήσει καθαγιασμένο νερό, λαδόπανα, ευλογημένες στάχτες και άλλα λείψανα για να αυξήσει και άλλο τα βάσανα που προκαλεί στους εχθρούς του.

Παίζοντας ως Witch HunterEdit

Είτε θέτοντας τον εαυτό σου για ένα καταστροφικό χτύπημα απέναντι σε έναν ανυποψίαστο εχθρό είτε μπαίνοντας στη καρδιά της μάχης, υπάρχουν λίγα μέρη στο πεδίο της μάχης όπου δεν ανήκει ένας Witch Hunter. Μπροστά στις ακούραστες επιθέσεις και ανακρίσεις σου, οι εχθροί σου γρήγορα θα μαραθούν και θα πέσουν - είτε είναι από λεπίδα, σφαίρα ή πυρσό. Ενώ το πιστόλι σου μπορεί να γίνει ένα πανίσχυρο και καταστροφικό υπό τις σωστές συνθήκες, είναι αργό και δύσχρηστο στην επαναγέμιση σε μάχη εκ του συστάδην. Για αυτό, θα χρησιμοποιήσετε συχνά τη θανάσιμη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα των σπαθών, των μαχαιριών, των παλουκιών, των πυρσών και των στιλέτων. Θα βρεις επίσης χρήσιμη την επάλειψη των όπλων σου πριν από μία μάχη ούτως ώστε να θανατώνεις τους ανίερους εχθρούς σου με ακόμα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

Πολεμώντας τον Witch HunterEdit

Ο Witch Hunter βασίζεται πολύ στην ικανότητά του να αιφνιδιάζει τους στόχους του ή να τους αποσπά την προσοχή κατά τη διάρκεια της μάχης. Ένας ισχυρός πολεμιστής σε μάχη σώμα με σώμα, είναι πιο αποτελεσματικός όταν μπορεί να κινηθεί πίσω από έναν εχθρό και να του εξαπολύσει ή ισχυρά χτυπήματα από την επαλειμένη λεπίδα του., Για αυτό, είναι σημαντικό να ξέρετε πάντα πού βρίσκεται ένας Witch Hunter κατά τη διάρκεια της μάχης. Κρατήστε τους σε απόσταση αν μπορείτε -τα πιστόλια τους είναι αναξιόπιστα σε κάποια απόσταση- και μείνετε μπροστά τους αν σας πλησιάσουν. Μια σφαίρα στο κεφάλι ή μια λεπίδα στην καρδιά περιμένουν τους απρόσεκτους.

Η Εμφάνιση του Witch HunterEdit

  • Ελαφρά θωρακισμένος, με μακριές μπέρτες και παλτά, μεγάλα καπέλα και ζακέτες
  • Xειρίζεται πιστόλια στο ένα χέρι και σπάθες, ξίφη και πυρσούς στο άλλο
  • Διακοσμημένοι με άλλα εργαλεία της δουλειάς τους όπως παλούκια, στιλέτα, λείψανα, αλυσίδες και εμβλ'ηματα της Λατρείας του Sigmar ή της Empire

Career MasteryEdit

Η Empire δεν είναι προφανώς κάτω από την συνεχής απειλή των δυνάμεων του Chaos, αλλά επίσης βρίσκεται και σε συνεχή πόλεμο ενάντια στις απειλές του σκότους και αίρεσης μέσα στα δικά της σύνορα, και κανείς δεν είναι τόσο ενημερωμένος όσο ο Witch Hunter. Με σκοπό να καταστρέψουν την κυλίδα αυτή του Χάους μέα στην καρδιά της Αυτοκρατορίας, οι Witch Hunter είναι απαίσιες φιγούρες, που τους κοιτάζει κάποιος με φόβο και δέος , επείδή έχουν την εξουσία των ανακριτών, των δικαστών και των εκτελεστών. Με λεπίδες, πιστόλια και δάδες είναι αποφασισμένοι να καθαρίσουν την Αυτοκρατορία από το κακό.

Mechanic (Μηχανισμός)Edit

Οι Witch Hunters είναι θανατηφόροι πολεμιστές που γυρεύουν και σκοτώνουν ότι βρίσκεται στην κατοχή του Χάους. Ρίχνουν Κατηγορίες (Accusations) με την επίδειξη του σπαθιού τους μέχρι να είναι ικανοποιηθούν από την ενοχή των εχθρών τους, και να ρίξουν Εκτέλεση (Execution) με την φανταχτερή "φωνή" των όπλων τους. Οι ικανότητες της μάχης που κατέχουν είναι διακοσμημένες με ποικίλλα ιερά αντικείμενα, όπως ευλογημένες σφαίρες, που προσθέτουν επιπλέον ιδιότητες στις Εκτελέσεις τους, και επίσης κατέχουν Ιερά Σύμβολα (Holy Relics) που μπορούν να τους δώσουν απίστευτη δύναμη.

MasteriesEdit

Path of Confession (Ο δρόμος της συγχώρεσης)Edit

Το Path of Confession είναι ευθύ και ασυμβίβαστο, και στειρίζεται κυρίως στην εχθρότητα και εναντίωση προς της αίρεσης. Ένας ειδικός της Συγχώρεσης θα αποφύγει την οξύνοι και τις μεγάλες έρευνες , πλησιάζοντας απλά τον εθρό και "βγάζοντας" την αλήθεια από μέσα του. Ενώ δεν πρόκειται για την πιο αναγκαστικά δυνατή προσέγγιση , είναι πολύ αποτελεσματική με όλο το μεγαλείο βίας που την διακρίνει, και παρέχει μία μικρή δόση προστασίας για τον Witch Hunter που θα βρεθεί κάτω από άμεση επίθεση.

Path of Inquisition (Ο δρόμος της έρευνας)Edit

Το Path of Inquisition επικεντρώνεται σε διαρκείς και λεπτομερείς έρευνες, αδυναμώνοντας έτσι και εργάζοντας βίαια πάνω στον εχθρό μέχρι η ενοχή του θύματος να γίνει παραδεχτή. Ένας παίχτης που ανήκει σε αυτόν τον δρόμο, μπορει αρχικά να φαίνεται αδύναμος, αλλά οι καταστροφικές επιθέσεις του γίνονται ολοένα και πιο αντιληπτές κατά την εξέλιξη της μάχης.

Path of Judgment ( Ο δρόμος της Κρίσης)Edit

Το Path of Judgment επιλέγεται από τους Witch Hunters που είναι βέβαιοι ότι οι στόχοι τους είναι ένοχοι και δεν χρειάζονται ανάκριση. Τείνουν να προκαλούν την έκπληξη στον εχθρό τους, και είναι το καλύτερό τους να τον εφνυδιάζουν όταν αυτός είναι απασχολημένος με κάτι άλλο. Ο παίχτης που έχει επιλέξει τον δρόμο αυτόν θα προσπαθήσει να αποφύγει τις μάχες πρόσωπο με πρόσωπο, για να αποκτήσει την δύναμη που χρειάζεται όταν βρει την ευκαιρεία να χτυπήσει από πίσω και ύπουλα τον εχθρό, ενώ αυτος απασχολείται με τους συμμάχους του Witch Hunter.

AbilitiesEdit

WAR_expand.gif Παρακαλούμε βοηθήστε στην επέκταση του άρθρου.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα συζήτησης.
Όλα τα άρθρα που χρειάζονται επέκταση θα τα βρείτε εδώ.

Actions Tactics Morale

ΣύνδεσμοιEdit

The Empire Careers
Bright Wizard - Warrior Priest - Knight of the Blazing Sun - Witch Hunter

Also on FANDOM

Random Wiki